|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
RD 350 YPVS !! luktar gott gotti gottgott Hur rolig som helst att köra och billig i drift. Intruder 1400 i all ära men jag tröttnade på min efter 50 mil. "The original point and click interface was a Smith & Wesson" |
|
betriebsanleitung |
Ja jag är intresserad.Jag skickar ett e-mail |
|
Jodå, lite mc åka är tvunget. Brummar runt på en Yamaha SZR660 Länk Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Kör en Kawasaki ZXR 750 när jag inte rattar BMW'n. | |
Crusty |
körde cross förut men det e rena "kasta pengarna i sjön" =0) |
|
Det står till vänster! Mycket nöjd med den! Mvh /NP |
|
järnet |
Heja! Äntligen en till som kör BMW! |
|
Hustrun har Yamaha RD 350 YPVS 85/86 och jag en Kawa MK II 1000 -79 Yamman är till salu!!! MVH Topchop |
|
|
BMW Funduro 650 Åsa |
|
| Jag kör en Bmw r1150gs -00 köpt ny. Gått 850 mil, svart, är helnöjd med den. | |
|
Hej När jag inte åker BMW'n så åker jag Yamaha R6-00'a eller enduro Honda CR250-01....skit kul!!!! |
|
järnet |
Hmmm... Där kom det visst in en japan på banan när det började se så bra ut. |
|
Hej jag tycker det känns som att köra en gammal folka när man kör BMW motorcykel. Hoppas de inte börjar montera en 6 cylindrig Boxermotor i bilarna . MVH Daniel |
|
sebbe_bmw |
Daniel.J: Du har ju ett bra vrid på låga varv i en 1150 RS eller nåt sånt till skillnad från de ilska japparna som man måste upp till 11000 eller liknande innan det händer ngt Sebbe |
| Daniel j: Nä nån Porsche vill man ju inte köra. tacka vet jag raka 6 an precis som i Plymoth valiant, skämt å sido. Jag för väl byta bort R1150 mot 4 st E34. | |
|
Tack sebbe_bmw för det inlägget så slapp jag ta det! :-) Den motor jag har (boxer 2) likaså Husse - är mycket trevlig. Bra vrid genom hela registret! Det var en kommentar jag fick av en passagerare efter omkörningar. "Jag märkte aldrig att du växlade ner, men cykeln drog väldigt bra". Det är bara att vrida på handtaget. Oooooo vad skönt. Får ta en tur idag!!!! :-)) Husse: hoppas att du inte funderar på en 735 i stället för din R1150 GS?! Hoppas solen lyser på Er! Mvh /NP |
|
|
Vadå 11000 varv??? Mitt varvtalsstopp är vid 7200 rpm, massvis med vrid från 800 rpm. Dra inte alla Japan hojar över en kamaxel. =) Fast om jag skall vara riktigt ärlig så är min byggd av Belgarda i Spanien, inte riktigt japansk med andra ord. =) Älskar min Z3'a med skulle aldrig få för mig att köpa en BMW MC. Fredrik M - Z3 2.8 |
|
| Np: Jag säljer inte min r1150gs, är mycket nöjd. Är ute efter en e32 i bra mekaniskt skick. Skall ersätta min bruksbil (opel). Ville bara reta DJ för sitt inlägg. | |
|
Jag skojade bara . Jag har provat en del BMW bågar och de har varit trevliga att köra . Tycker till och med om blinkers knapparna som så många gnäller om. Men de är lite dyra med tanke på att jag har knappt tid att köra med den jag har. MVH Daniel |
|
jogge |
klart!glider runt på 2 hjul! åker kawa classic-00 skönt att kunna köra lugnt nån gång,då kör jag hoj!!!! mvh jögge... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.