AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.035

Ipod interface e91

Kollade på detta interface för att koppla ipod till stereon.
Länk
Det jag fastnade mest för var lösningen där ipoden kan stå i askfatet samt priset om man jämför med dension eller bmw orginal.

Är det någon som testat detta eller vet något om det?

Jag hade tänkt att ta dension och få video i navin men om jag förstår rätt så kostar det 6900:- bara för att få en input i navin så bild kan visas och sedan interface +jobb så det slutar på 12-15000:- och det tycker jag nog är i mesta laget.
to
726
tommysbmw
BMW 330e xDrive

Jag har själv sett denna sida, fastnade som du för lösningen med Ipoden i "askfatet". Nu lät jag BMW montera in Interface i min E60, detta för att kunna sköta den från ratten o IDriven. Att ha den i "askkoppen" fyller i min mening ingen funktion, den sköts ju från andra ställen som jag skriver.
Visst är det snygt med den stående, synlig, men den ligger bra i handsfacket också.

NoFear, kör med insidan.`oo00oo´
Jo att den inte behöver vara framme kan jag hålla med om. Men jag har barnstol för handsfacket och det känns drygt att behöva öppna handsfacket även om jag inte skulle ha barnstolen där. Det blir lite långt ifrån. Men det går kanske att få det i armstödet? Någon som vet om det är möjligt med orginal installation.

Är ändå ganska sugen på dension getway 500 då man kan koppla in blåtand och köra handsfree på telefonen också om jag fattat rätt
Bestämde mig för en dension gw 500 och beställde den. Men så kollade jag med bmw för dom måste tydligen ha en cd-växlare och aktivera cd-växlarporten, en sådan hade dom såklart inte och beställer dom hem en så får dom inte skicka tillbaka den om dom brutit förpackeningen :-(

Hur har ni andra gjort som inte har cd-växlare för att aktivera porten?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.