|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
| philipbr: Köpte du den svarta i skövde? | |
| philipbr: Köpte du den svarta från sthlm som hade brunt läder? Peter tror jag säljaren hette. | |
| Det är inte bara 335 som är för dyr utan även 325 och 320. Kollar man på blocket så säljer många bilförsäljare snikutrustade bmw e90 för runt 160 000 kr, vilket är för högt pris jämfört med hur många mil bilen har gått och vilken utrustning bilen har. Vissa bilar har funnits på blocket i flera månader, men ändå så vill de inte sänka priset till normala nivåer. | |
| Sevak: Ja det stämmer, inte från skövde men den andra svarta med bruna lädret. | |
| Philipbr: Grattis den såg riktigt fin ut på bild. Jag är intresserad av en spacegrå i örebro den låg på blocket för flera mån sen. Blev aldrig såld. Ska lägga ett bud på 300 tusen. | |
| Sevak: Tack, jag är nöjd hittills. Ja den gråa med 19" och rött skinn, tror säljaren hette lars eller nåt? Jag försökte med 300 på den länge, han vägreade och sa att sista pris är 325´. Men nu är nog läget lite bättre för dig som köpare, lycka till! den såg faktist ritkigt fin ut, | |
| haha ja exakt så heter han. Sist jag prata med han va de 310 jag ska försöka med 300. Den ser riktigt fin ut på bilderna han skickat. Ringde du när du prata med han eller maila du? Men det är synd att den ej har dynamic paketet. Men den har massa annan utrustning. Den svarta du köpte hade dynamic och comfort. | |
|
philipbr: Trodde nästan att denna bil var samma som var ute för några månader sedan i stockholmsområdet, svart med brunt läder som såldes av en Peter: Länk Tycker det är ett väldigt stort prisökning från 335 Coupe 2007:or upp till 2008:or, finns ju inga 2008:or ens i närheten av 400k. Måste ju vara väldigt svårt att få ut dom pengarna.. //CB |
|
|
De flesta 07or ligger också för högt. Finns en kille som har en 06a som rullat 6000 mil, han begär 415 000. Men hittar den ej nu. Finns även en 07a som rullat ca 7500 mil. Han ville ha 381 tusen, den är nu sänkt till 341 tycker han ska va glad om han får 290 för den. Sen en svart 07a som rullat 4500 mil för 365 000. När kommer det sättas rimliga priser på dessa bilar? De flesta har ju fantasi priser. |
|
|
Det finns ju en 07:a på Novation som är fabriksny för 388´kr. Den är dessutom mer välutrustad än bilen som vars foton är tagna på MrCap på Frejgatan här i Stockholm. Mvh/ Niclas |
|
| Har sett den men fy fan vad ful färg. De släpper den säkert för 375 de är ett riktig bra pris för en ny 07a. | |
| Det stämmer, den svarta som är fotad på Mrcap är min, tänkte att det skulle vara intressant att kolla responsen (min polares bilfirma) + att jag kan tänka mig att sälja för en liten uppgradering :) | |
|
Begpriserna hänger inte riktigt samman med nybilspriserna just nu. Här är ytterligare ett exempel, 330 iofs men ändå. Länk Länk |
|
|
Hehe, skön prisskillnad där! Styvt 200 000 kr :) Mvh/ Niclas |
|
|
Priset på den begagnade måste vara felskrivet...Vem prissätter en begagnad bil till 541640kr? Det är säkert vad bilen kostade som ny. Dessutom så är det angivna regnumret till en 335Ci. ___ //Ulf |
|
| Den här tråden är över ett år gammal, men 335orna kostar lika mycket idag som när tråden startade... Har letat 335 i två månader men hittar nada med rätt spec och pris. | |
| Intressant att en så dyr bil som 335 ligger kvar i samma pris ett år senare. Borde rimligtsvis tappat 50-70 sedan tråden startade. | |
|
Håller med,dom verkar stå sig riktigt bra i pris. Letar lite själv men tycker att det är svårt att hitta rätt bil till ett ok pris. |
|
| Ingen som tittade/köpte 335:an på kvd? Om jag inte minns helt fel gick den för 262" vilket måste ses som ett väldigt bra pris. | |
| Ja den såldes för något sådant, dock var både sommar- och vinterdäcken slut samt att en var grön vilket känns jäkligt 1996... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.