|
|
|
|---|---|
(M) Power to the people |
Vad får man för en sådan??? MYCKET fin, nybesiktigad U.A, nyskattad, sportstolar i skinn, sportratt, 16" alu, nya däck, med mera med mera! Vad kan man få?? Tacksam för svar! |
glömde skriva att den e svensk-såld, och endast gått 12900 ärliga mil... ---> Livet börjar efter hastighetsspärren! <--- |
| kommer bilen från örnsköldsvik.?? | |
Nej, det gör den verkligen inte... den har rullat i skånde de senaste 4 - 5 åren... Men det va inte svar på min fråga... =/ ---> Livet börjar efter hastighetsspärren! <--- |
|
Stoppa i en motor så får du mer för bilen än det kostar att sätta i en motor (tror jag i alla fall...) Utan motor skulle jag max betala 25-30.000:- om allt annat är i mkt bra skick som du säger. Du har väl inte tagit motorn ur cabben och satt den i din gamla 323:a? *herrejösses* i såna fall! |
|
Nej nej, det har jag verkligen inte gjort... jag e inte helt IQ-befriad... =) ---> Livet börjar efter hastighetsspärren! <--- |
| Gissningsvis kring 30tkr under förutsättning att lådan och drivlina är friska samt karossen inte har några rostangrepp..... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.