|
|
|
|---|---|
|
Hej, Denna bil har gått ner mycket i pris och enligt teknikens värld är det "bara att köpa" en bil i den klassen. Vad säger forumet? Är det värt att köpa mht bensinpriser, miljökrav, etc? Det är ju en fantastisk bil som fått många priser för både motor och prestanda. Vad tror ni om ytterligare värdeminskning? Är det en bra affär? | |
| Bara och slå till. 645 är en grym bil. Bränsleförbrukningen är oftast den lägsta kostnaden man har i en bilaffär. Är också väldigt sugen själv på att slå till på en. Priserna är som du säger riktigt attraktiva. Undrar när M6 kommer ner också. (ännu mer). | |
|
Köp! En av de bästa bilar jag någonsin testat. Helt enkelt underbar. God tvåa efter min M5a (LOL). Det är inte en bra affär - men vilken bil är en BRA affär??? En veteranbil kanske? |
|
|
Tack för er support. Det var i den riktningen jag vile bli vägledd :-). Eventuellt blir det ett köp på fredag... |
|
| Glöm inte bilder!! | |
|
Du undrar om du ska köpa en 645!? -Stackare mår du inte bra? En sådan sak tvekar man inte på :-) -Köp! Lycka till! |
|
|
Du kommer garanterat bli nöjd och inte ångra dig. Det är en underbar bil och en ännu bättre motor! Det ända i den klassen som är bättre är ev 650 och självklart då M6 fast då är vi ju i en annan prisklass. Lycka till! When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Det låter mycket bra. Jag återkommer med bilder :-) |
|
|
BMW 645/650 är helt klart något av en favorit. Hittar du en välutrustad bil med rätt prislapp finns inget skäl att tvivla! Tycker själv att en silvergrå eller svart med den mörkt röda läderklädseln skulle passa mig alldeles utmärkt, självklart med pianosvarta paneler, sportstolar och annat godis :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.