|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag blev av med bakkjolen på min M5a e39 i kristianstad och enligt några vittne var det en Bmw 530d silver färgad e39 och den kommer från Hässleholm. Bilen har varit med mindre olycka för någon dag sen och där saknas bak spoiler Så ser ni den bilen så skriv det, Jonas M-power | |
| Har inte sett bilen nu efter detta men sett den innan körandes rundor på stan här i Hässlehåla.. "Nysvenskar" som d så fint heter... Ja har ett heeeelt annat namn för dom.... :( Sinnessjukt mkt stölder här o i närområdet på både bilar o annat.. Själv fick ja bara ha min 328 me full M-optik i fred i knappt ETT DYGN innan frontspoilern va stulen o försök till o få me sig bakspoilern me knäckta fästen som följd.... O innan d så stals mitt M-Tech II pkt på min E30 325 IM förra året... Nån måste ta o röja innan dom tar över helt o hållet!!!!! Ja ska hålla ögonen öppna efter E39an Jonas!!! | |
|
Ja det är snart så man får ta tag i det på egen hand. Varför inte göra som den där sydafrikanska bonden som var trött på att få sina grödor stulna. Han förstod att hans elstängsel med låg ström inte var tillräckligt powerful så han matade helt sonika in grejerna i ett vanligt eluttag inne i huset. Dagen efter så satt det en välgrillad tjuv i hans elstängsel. Så jävla trött på dessa slödder som inte kan skilja på mitt och ditt. Har ni inte larm på bilarna? Mitt larm aktiveras så fort nån går emot. Min bil är sä känslig att det räcker med att jag drar ut motorvärmaresladden ur kontakten fram på min bil för att det ska börja tjuta. |
|
| Finns tydligen planer på att ett mc-gäng ska etablera sig i trakten... Inte mig emot!!!! På 328an HANN ja inte ens montera larm då ja bara ägt den under 24 timmar när fronten stals o på 325 IM så satt d bara startspärr tyvärr.. Köpt ännu en 328 nu o har TACK O LOV fixat garage me kort/kodlås o övervakning fr o m 1/12!! Äntligen får man ha sakerna ifred.. Men som sagt.. ska hålla koll efter E39an o återkommer me reg.nr! | |
|
Hallo! Var det natten till tisdag förra veckan? Någon stal nämligen min M-front också då i Kristianstad. Inte nog med att de stal fronten de klippte dessutom alla kablar och repade båda skärmarna när de bröt loss fronten. ¨ Jobbar i Hässleholm och skall hålla utik efter 530D. /Linus |
|
|
För typ 10 min sen så mötte ja denna E39! Dessvärre slog d mig inte förrän precis i mötet men bokstäverna i reg nr e iaf: AES Tyvärr han ja inte se siffrorna men ja möter den nog igen på stan!! Saknades bakspoiler o höger baklampa lös inte.. Den hade oxå silvrig M5 front.. Fortsättning följer! :D |
|
| Jonas 320, du har Power-post! | |
|
Har sett inte mindre än 5st olika e39 or som saknat antingen frontspoiler eller bakspoiler så är samtliga dessa utsatta för stölder känns de väl som att de är någon större organiserad brottslighet som ligger bakom än enskild person som behöver styla bilen. Någon mer som vet något om drabbade? /Linus |
|
|
Vad bra att det ska etablera sig MCgäng. Tror det kommer lösa alla stölder i området och ni får en harmonisk och fridfull stad utan stölder... |
|
| Sallerpwr; du verkar ju vara VÄLDIGT insatt i mc-gäng världen... suck.. Va d nån som sa att d va nån av dom välkända busgängen? Va säger att d inte blir harmoniskt o fridfullt?! Varje gång dom e på besök här i stan så blir d väääääldigt lugnt på både stan o uteställen jämfört me när dom inte e här.. Känner/umgås me folk i mc gäng o e jävligt trevliga killar o tjejer.. Me pondus o stake nog o säga ifrån när nån gör fel i samhället... Till skillnad från väldigt många andra som e tuffa som få hemma vid tvn me en öl i handen en helgkväll men som knappt vågar titta eller låtsar att dom inte ser när d händer nåt fel ute på stan eller t o m i sitt eget kvarter..... För egen del ger ja inte fem öre för ordningsmakten i den här staden o innan allt slödder, både nysvenskar av sämre sort o inhemskt b-lag, tar över landet e iaf JAG o MÅNGA MED MIG glada för att nån tar tag i skiten innan d spårar ur helt o hållet i d här landet.. Givetvis inte rätt väg o gå i långa loppet men tyvärr har d kommit dit hän att så måste ske.. Hoppas du får ha dina bilar ifred o har en personlig polisman som ställer upp på stört när d händer dig nåt....... *roll eyes* | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.