|
|
|
|---|---|
| behöver lacka lite delar på min 320 bmw. det är lite rost som ska bort också. någon som vet en BRA verkstad för de i sthlmsområdet?? | |
| A2 Lack och Plåt i Gustavsberg samt Frittes billack i Lidingö. Mycket seriösa. | |
|
Sollentuna Billackering är duktiga och seriösa. Gör mycket jobb åt BMW-Danderyd. Mvh //Peter |
|
|
Kan starkt rekommendera Auto Care i Brandbergen/Haninge. Grymt duktiga och ligger mycket bra i pris! Gör ofta jobb åt motorbörsen och andra entusiaster! Min bil Länk |
|
| Tackar för alla tips! Fixar de här rosten också eller är det bara själva lackeringen som de fixar? | |
|
Auto Care fixar rost. Har sett en gammal Corvette som var kraftigt rostskadad som dom fixade, kapade b.la ut hela bagagolvet :) Riktigt duktiga! De gör rostlagningar ordentlig med svets osv. Min bil Länk |
|
|
hej e34briliant Ringde till ett företag som heter Auto Care. Är det dom du menar som har nummer: 084485450 ??' Så jag inte lämnar min bil till fel verkstad. hehe=) Fick tid imorgon kl 8 och dom sa den skulle vara klart redan på fredag tidsmässigt. Dock prisuppgift kunde dom inte ge över telefon, ville se bilen först. Hur pass prismässigt ligger dom till du som har varit där? |
|
|
Jo det är rätt nummer, dom ligger bra till i pris skulle jag säga. Riktigt bra vid jämförelse med andra verkstäder. Och riktigt bra jobb gör dom, inget snack om den saken. Min bil Länk |
|
|
Tack e34briliant kanon firma fixade rosten vid tank locket och nere vid dörrarna på höger sida, syns inte ett dugg vet inte hur dom lyckas men bara. Och prisvärt vart det =) Lät dom även rost behandla underredet innan allt salt läggs på vägarna så pärlan hålls längre =) |
|
|
Vad gick underredsbehandlingen på? Mvh |
|
| jag fick betala 2500 för underredsbehandlingen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.