|
|
|
|---|---|
|
Länk Va tror ni? Om möjlighet finns till bra pris snabb affär, kan det va ngt att ha som bruksbil över vintern? | |
|
tjena Den såg väl okej ut? Ok och prova den du.. Kolla bilregistret först så vet du ju hur många ägare den haft osv. mvh Jeppe |
|
| V40 är väl ypperlig som bruksbil? | |
|
Tvesovla: Klicka på länken :), den fungerade iaf precis nu. Om inte annat så var det en röd 316 1993 som såg rätt prydlig ut på bild. mvh Jesper |
|
|
Tja...det jag iaf kan säga är att jag hade exakt likadana fälgar som på denna(100+qualifier någonting tror jag fälgarna hette) 316 på min 523:a, dessa sprack sönder pga att bultarna "gick igenom" bulthålen pga för lite gods där. Och det var mest troligt pga av att fälgarna var "anpassade" till fler bilar och att bultcirkel 5/120 blev för mycket för den typen av fälgkonstruktion.. Därmed inte sagt att fälgarna på denna bilen har samma problemtendens. Såg annars ut att vara prisvärd.. Mvh Janne. |
|
|
V40 funkar väl men den va trimmad chippad stylad etc etc Dock numera såld =) Har en V50 av värre modell nu som jag inte vill slita på när man bara ska tur o retur till bussen, affären etc.. Dvs kallstarta och kunna lämna på väggrenen den dagen den rasar =) |
|
|
Okej, då förstår jag! =) Jesper Westman; Visst såg jag länken, dock undrade jag varför Mert behövde en e36:a som vinterbil när denne redan hade en V40... =) |
|
|
Tvesovla, Jo jag fattade det såhär i efterhand..hehe. mvh Jeppe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.