|
|
|
|---|---|
|
går det att montera drag från sedan till en touring? //Mattias | |
|
Tjena Mattias Om du skulle köpa en ny dragkrok så är det olika art. nr. emellan sedan och touring (kan tänka mig att själva dragkulan/dragarmen är längre på touringen). Möjligtvis så kanske det kan passa ändå men kanske kan blir problem hos bilprovingen? //Jonas |
|
|
Detta är också en aktuell fråga för mig, någon som vet om dom faktiskt passar emellan? Innan man börjar riva isär allt. Har krok på min som jag inte använder, och min far vill gärna ha den på sin touring. Detta är en fast krok, som går under spoiler, behövs inte skäras i spoiler. |
|
|
Om inget annat så får man kanske problem vid besiktningen, då man visar en monteringsanvisning för sedan modellen när besiktningsobjektet är en touring och viseversa. Enligt Monoflex har bla "dragstången" (där kroken monteras) och ett L-format stag olika artikelnummer. Däe med inte sagt att de inte passar......... Det är roligare med sex......hjul alltså ;-) |
|
|
En fundering till innan jag demonterar, togs någon balk bort vid montering av krok? Saknas det någonting när jag ska montera dit stötfångaren på min då? Dvs den bil jag tar kroken ifrån. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.