|
|
|
|---|---|
|
Hej jag kör en BMW 328ci E46 -99 Plötsligt när jag körde i regn så bara slutade mina vindrutetorkare att fungera. även pumpen till spolarvätskan la av. även min färddators knapp har lagt av nån månad tidigare. Nån som vet vad det kan vara för fel? är de elmotorn som kan vara sönder? säkring? men allt annat fungerar. Kabelbrott nånstans? vad kan jag göra åt det? tack på förhand Ralph | |
|
prova bytta batteriet!MVH ALEX alex |
|
|
har exakt samma fenomen lyfter frågan och hoppas på tur. först dog färdator knappen sedan heljusindikatorn och vindrutetorkar spaken att innom ett par dagar, vindrute spaken funkar för det mästa men djävligt läskit att det bara slutar att vispa, livs farligt när man ligger bakom en tradare i blasket, fick väja rak ner i diket sist, så nu står bilen tills jah hittat felet bilen är en 318 sedan E46 1999 BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Har precis samma problem! Rätt var det är så lägger dom av helt, vindrutespolningen också. Har hänt mig tre gånger, senast för någon vecka sen. Efter ett stund funkar dom igen. Batteriet är bytt sedan det hände första gången, så det kan man utesluta. Någon som vet om det hjälper att byta relät? (330Ci -01) Mvh, Jonas |
|
|
Tänker på denna, nr. 4 Länk /Jonas |
|
|
jag hade samma problem med vindrutetorkaren ! Jag bytte bara relä och efter det fungerar den felfritt :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.