|
|
|
|---|---|
|
Tjenare, är innne på en 325 TDS och tänkte göra nånting kul med den. Har läst lite och de mesta har varit upp men tänkte få svar på just mina frågor och kanske nån har några nya erfarenheter.. Det som var min plan är turbo - T28R Garrett Skillnad på T28 och T28R ?? Spridare - hedquist dieselservice i luleå Extraktorgrenrör - Vars får man tag på de? Eller måste man bygga själv/be någon bygga? Pump- läste att den klarar bara 180 hk i original men är det när den inte är uppställd? Vad gör jag med den? Skickar den till luleå? Vad gör han med den? Och framförallt hur mycket klarar den modifierad? IC - Saab 9000 Avgas- rostfritt, bygger jag själv. Och en KCR-box på de som är ställbar. Siktar på kanske 250.. är jag helt fel ute då? Är det någon som har koll på kostnad på nånting av det här så vore det väldigt hyggligt. Såg att en sån turbo kostar cirka 10 k. Kanske går hitta beggad. Och spridare cirka 4-4500:- Tacksam för all hjälp som går att få. Andra förslag väldigt välkomna. MVH Robin | |
| Ingen som har gjort nånting av de här på forumet? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.