|
|
|
|---|---|
|
Jag hoppas att jag inte bryter mot några forumregler men den här E38:an är inte så dum Länk För att förtydliga det är inte min bil men det hade inte gjort ont att äga den. | |
|
Brutalt snygg färg och snygg färg på inredningen! Tyvärr är den förlängd, ej snyggt i mina ögon. Priset än nog tyvärr i överkant för att kunna komma till ett avslut. |
|
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Oj, nämen! En till i atlantisblå här i Sverige? Hehe, jag trodde min var den enda =) Där ser man. Fast skinnet verkar vara standardbeige i hans. Lämnade min atlantisblåa på rekond idag, så om 2 dagar ska den glänsa som vid inköpet =) En 7serie ska vara iL - inget annat. |
Gemini__ |
Tre iL, inte illa pinkat. =) |
|
Själv anser jag att e38 som är förlängd förstör hela den underbara designens proportioner. Men men, smaken är som baken. |
|
|
maverick_750rr: Bilen i annonsen är väl ändå inte samma färg som din? Din är atlantisblå och den i annonsen är atlantablå. Snygga är de iaf oavsett! :) /Masten |
|
|
Kod 207 - Atlantis Kod 306 - Atlanta __ Problemet med BMW är att har man en gång börjat, kan man inte sluta! |
|
alain |
förlängd avstånd är bara 13 cm, utifrån syns bara på bakdörren och på insida får man bättre plats för benen, jag tycker om den iL, den är snygg och verkar vara kling,. 135.000:-,är det inte väl lite för mycket pengar? MVH ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Grymt snygg bil. Vill man få till avslut är det nog ytterst svårt att få ut de där pengarna. | |
|
Jag kan inte se att den kundkrets som under 90-talet transporterades i baksätet på 750iL skulle vara intresserade av en dylik vagn oavsett hur fin den är i skicket , om man verkligen älskar E38 så är det en väldigt snygg kulör och säkert mycket bil för pengarna - men finns det verkligen så många E38 entusiaster kvar som inte redan äger sin drömE38a ? "Att ge en vägsnigel fingret är som att kasta pärlor till svinen" |
|
![]() 712 E38 750iL -00
Ojdå, såg fel på färgen. Tyckte väl att den var lite ljusare än min - men då vet jag att jag fortfarande är ensam =) Synd att han har satt emblemet fel på bakluckan. |
|
Modellbeteckningen baktill sitter ju helt fel och ser bara missprydande ut. Annars klockren bil, kanske något dyr. |
|
|
Hade jag köpt bilen så skulle jag nog ta bort modellbeteckningen direkt. Ser ju malplacerad ut där den är. Och var är telefonen? Annars är den ju riktig fin. Ser nästan fabriksny ut! |
|
|
Maverick,tog ett par kort på din bil på Knutstorpsträffen. Länk Länk Länk |
|
|
Vad tycks om denna? Kan väl inte vara värd pengarna med tanke på import + åldern? Länk! Den har en ägare i sverige, är det bilfirman tro? Verkar vara fin i lacken samt sätena, men kan man lita på miltalet? |
|
![]() 712 E38 750iL -00
Den E38an med alpinafälgarna du(M.A.) hade i E38poolen var ju lite snyggare hehe. Måste hitta sånna hjul till nästa sommar. |
|
Här lite varför vi älskar 740.. Länk rs |
|
|
och så har stänger man skuffen.. Länk man är så kär.. rs |
|
| Snodas, är det det som kallas softclose? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.