AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
3.149

M3 E46 SMG - Behöver hjälp

Sida 2 av 2
Hej igen!

Ville bara berätta för er som hjälpt mig med alla frågor osv, att jag nu är en VÄLDIGT lycklig ägare av en Bmw M3 E46 SMG ride ;)

Vilken glädje säger jag bara!

Allt gick prima, resan upp och även hemresan, dock lite segt vid mantorp på E4an då det rätt som det var började maxsnöa, 19" och bilen full med 18" däck kändes lite sådär, men efter 3-4 mil slutade det!

Affären gick som den skulle, mkt trevlig tidigare ägare, samt väldigt pedantisk av sig vilket gjorde att allt från första ögonkast kändes som en dröm!
Första ägaren som köpte den ny var också väldigt trevlig och berättade om vilket fint skick det var på denna M3an! Jag är nu 3;e ägaren och jag vet att man inte kan säga det men gör det iaf, bilen känns som NY, hade aldrig kunnat tro att skicket på bilen var så fint som det faktiskt var.
2 Pedantiska tidigare ägare resulterade i en väldigt fin och välvårdad M3a! :)

Nu förstår jag vad alla med SMG lådan menar med körglädje! Kan inte sluta skratta då jag kör bilen med SMG lådan ;)
Redan börjat kika på eftermarknadsprylar, Diffuser, CSL splitters, Spoilerläpp för bakluckan i kolfiber samt grill är nu på ingång! ESS-tuning steg 2 ska bokas in till april-maj.

Hoppas vi ses på BMW träff snart! Tusen tack igen för alla som hjälpt mig på vägen!

Bilder på bilen, förra ägarens kort.
Länk
Visa användare
37
KristianT
M3 E46 SMGII 2003
Carbonsvart

Kände exakt samma som du gör nu när jag köpte min...köpa massa eftermarknadsprylar:P , va bra att du tog just SMG lådan. Den e fantastisk.

Stort grattis och lycka till med M3an!
/KristianT
Visa användare
37
KristianT
M3 E46 SMGII 2003
Carbonsvart

Får man fråga va priset hamna på?
Underbar känsla ;)

Slutade på mellan 225-235 ;)
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Hur kan priset sluta på mellan 225-235? Menar du mitt emellan kan du väl skriva det. Dagens ungdom.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.