AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Övriga bilmärken
984

Byta bil?

In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
Jag funderar på att byta min e36 323cia 96 mot något annat, jag funderar mellan en m535a gärna manuell(trött på automat:P) eller en O**EL Calibra, någon som har haft någon av dessa bilar som skulle kunne ge tips, funderingar eller tycke?
mvh

//stoffe
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
En Calibra är väl iaf rena skiten jämfört med E36.
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
okej men vad menar du med att calibra bara är rena skiten? vad är det du menar då?

//stoffe
Calibra rostar (som attan) har dålig kvalitet i interiören, det var en snygg stilig bil en gång i tiden, men i dag hoppa allt annat en superfina exemplar en Keke Rosberg-edition V6 eller Turbo 4x4 är skojigast.

M535i menar du E28 då?

Stephan
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
okej, det låter ju mindre roligt med rost:/ men jag tycker ändå dom ser bra ut på något sätt. gillar formerna, ja det är en e28 jag talar om här.

//stoffe
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
eller kanske en fin e30 cab?

//stoffe
Gemini__
M535 E28:or är härliga bilar. Rent utseendemässigt är det inte många som slår dem, väldigt karaktäristiska med sin "hajfront". Och därtill en härlig och robust motor/drivlina. Men svårt att hitta fina ex, lycka till.

//Thomas
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
Gemini__ jag tycker precis som du angånde utseendet på e28:D

//stoffe
Gemini__
Då är det inget snack om saken mao =) Har själv ägt två st (har en gammal bild i min presentation), och vill gärna äga en i framtiden. Men som sagt, de fina exemplaren börjar sina ut.
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
NEJ!:D letar nu:D tyvärr funkar ingen av länkarna du har..:/ jo som du säger så är dom svåra att få tag på:/

//stoffe
Gemini__
Ok, nu fungerar det nog.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.