|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att byta min e36 323cia 96 mot något annat, jag funderar mellan en m535a gärna manuell(trött på automat:P) eller en O**EL Calibra, någon som har haft någon av dessa bilar som skulle kunne ge tips, funderingar eller tycke? mvh //stoffe | |
| En Calibra är väl iaf rena skiten jämfört med E36. | |
|
okej men vad menar du med att calibra bara är rena skiten? vad är det du menar då? //stoffe |
|
|
Calibra rostar (som attan) har dålig kvalitet i interiören, det var en snygg stilig bil en gång i tiden, men i dag hoppa allt annat en superfina exemplar en Keke Rosberg-edition V6 eller Turbo 4x4 är skojigast. M535i menar du E28 då? Stephan |
|
|
okej, det låter ju mindre roligt med rost:/ men jag tycker ändå dom ser bra ut på något sätt. gillar formerna, ja det är en e28 jag talar om här. //stoffe |
|
|
eller kanske en fin e30 cab? //stoffe |
|
Gemini__ |
M535 E28:or är härliga bilar. Rent utseendemässigt är det inte många som slår dem, väldigt karaktäristiska med sin "hajfront". Och därtill en härlig och robust motor/drivlina. Men svårt att hitta fina ex, lycka till. //Thomas |
|
Gemini__ jag tycker precis som du angånde utseendet på e28:D //stoffe |
|
Gemini__ |
Då är det inget snack om saken mao =) Har själv ägt två st (har en gammal bild i min presentation), och vill gärna äga en i framtiden. Men som sagt, de fina exemplaren börjar sina ut. |
|
NEJ!:D letar nu:D tyvärr funkar ingen av länkarna du har..:/ jo som du säger så är dom svåra att få tag på:/ //stoffe |
|
Gemini__ |
Ok, nu fungerar det nog. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.