AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
5.092

Svarta fälgar - en ny trend?

Sida 2 av 2
ex
20
extemp
328i e46 -99
Det ni bedömde 17-18" och även 16" är egentligen 19".

Det understyker min åsikt att svarta fälgar med polerade läppar tycks vara mindre än vad dem egentligen är.
Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Jag tycker det är grymt snyggt med svarta fälgar med kromläpp på vita och svarta bilar, ej övriga färger.

Dessutom tycker jag att man bör ha minst 19"-fälgar eftersom jag tycker att svarta fälgar ger illusionen av att vara mindre än de egentligen är. Om man har ljusa fälgar så klarar man sig med 18"-fälgar men då bör ekrarna gå "hela vägen upp" eftersom detta får fälgen att se större ut.

De storlekar jag nämnt gäller på bilar stora som e46, e90/e92. För mindre, tidigare modeller så kan man klara sig med mindre fälgar.

Om jag vinner pengar innan sommaren så blir det svarta 19"-fälgar med kromläpp, annars nöjer jag mig med mina standard 17"-tummare tills vidare.... :|
Fe
333
Fedorov
M2 F87 -16
Glömde skriva att jag har en svartmetallic e92. Ej den 325 som står i min profil, det var min förra bil. Kan ej ändra detta eftersom jag inte är "pro" längre.. :)
Fu
240
Funatic
325iA Cab -93
Kompisen köpte en uppsättning 18" till sin nya focus st, de har mörkare grå (typ antracitgrå) ekrar och polerad kant. Jääääääävligt snyggt tycker jag.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.