|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Det ni bedömde 17-18" och även 16" är egentligen 19". Det understyker min åsikt att svarta fälgar med polerade läppar tycks vara mindre än vad dem egentligen är. |
|
|
Jag tycker det är grymt snyggt med svarta fälgar med kromläpp på vita och svarta bilar, ej övriga färger. Dessutom tycker jag att man bör ha minst 19"-fälgar eftersom jag tycker att svarta fälgar ger illusionen av att vara mindre än de egentligen är. Om man har ljusa fälgar så klarar man sig med 18"-fälgar men då bör ekrarna gå "hela vägen upp" eftersom detta får fälgen att se större ut. De storlekar jag nämnt gäller på bilar stora som e46, e90/e92. För mindre, tidigare modeller så kan man klara sig med mindre fälgar. Om jag vinner pengar innan sommaren så blir det svarta 19"-fälgar med kromläpp, annars nöjer jag mig med mina standard 17"-tummare tills vidare.... :| |
|
| Glömde skriva att jag har en svartmetallic e92. Ej den 325 som står i min profil, det var min förra bil. Kan ej ändra detta eftersom jag inte är "pro" längre.. :) | |
| Kompisen köpte en uppsättning 18" till sin nya focus st, de har mörkare grå (typ antracitgrå) ekrar och polerad kant. Jääääääävligt snyggt tycker jag. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.