|
|
|
|---|---|
Robban540 |
är det någon som vet hur mycket utrustning man kunde få i dom bilarna 99-03 tacksam för svar .....mvh robban |
|
Om man bortser från individual så är alcantaratak + bagageutrymmet klätt i alcantara unikt för M5E39 - inte ens E38 hade det som tillval. Det enda som inte fanns av ngn anledning var eluppvärmt baksäte. I övrigt som vilken E39 eller det mesta från E38 fanns som tillval till M5'an. Kolla runt på mobile.de så får du en uppfattning vad som gick att plocka på... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
Buspelle |
M5an var ganska välutrustad redan i standardutförande, men det fanns en hel del att "hänga på" trots allt. Utan att göra anspråk på att vara fullständig, så kan nämnas, navi, hifi, bt, taklucka, utökat läder, två olika inredningsvarianter (sportive och vad den andra nu hette), alcantara tak, alcantara inredning i baklucka, cd-växlare, blanka exteriörlister, fällbart baksäte, kompass i backspegeln och inte minst metallic. |
|
det finnes 4 olika säten vanliga läder ,prag läder,hartiga+allakatra dvs mocka. sen har jag sett en m5 som hadde mobil både fram och bak i mellan stödet det är det ovanligaste jag sett på en e39.. det finnes hur mycket som helst att smeta på vid ny köp. personligen är för mig viktigt gps,prag läder då det håller bäst och ser fräshast ut.sen är stora läder paketet med mocka tack fint.dubelglas är ett stort + men man ska akta sig för många är i dåligt skick specielt vinterkörda då kyla gör att det börjar dela sig och det ser för krassligt ut.sen tycker jag fällbart baksäte är super då man kan lasta på br mycket sen tycker jag baksätet ser bättre ut på den fällbar varianter. dps dvs ljudet är bara bra vid indv från och med 01 med dubbla 10 tum basar. blåtand tele eller annan original ska man ha ,taklucka är inte så himla viktigt för mig. tycker att man ska lägga upp en bild på vad man önskar för bil sen söker man och vill det sig så hittar man sin dröm.. putte,m |
|
|
Min har också tel. både fram och bak, dock tegelstensvarianten :) Har även original TV, med VHS och trådlösa sennheiser lurar i baksätet. Dock är det individiual utr. |
|
|
Var och kollade på en svensksåld med kylskåp, ganska sportigt... Sen måste man ju ha pistolenfach ;) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.