|
|
|
|---|---|
|
Har en 320d -00 där stolsvärmen blir tokhet i alla lägen på knappen. Knappen är den där man får trycka fler gånger för att välja styrka. (1-2-3 dioder lyser). Till och med på läge 1 blir det olidligt varm. Tänkte jag skulle uthärd typ 10 min en gång vilket resulterade i ryggont, ja kraftigt ryggont. Jag kunde knappt röra mig på 2 dagar.. Vad kan det vara för fel? Kan det sitta i knappen eller finns det någon box med förkopplingsmotstånd eller liknande någon stans? Något annat? Någon med samma problem? | |
| Jag tror att matningen pulsmodulerar med olika långa pulser på läge 1 och 2 och sedan går den kontinuerligt på läge 3. Sitter troligen någon transistorbaserad liten box någonstans, men jag vet ej var. | |
|
Det var snabba svar. Någon som har koll på "boxen"? För övrigt TROR jag att det funkar som det ska på passagerarsidan. Inte för att jag brukar sitta där men sambon klagar inte.. |
|
|
Är det HELA sätet som blir varmt, eller bara delar? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| Det är hela sätet som jag upplever det. Inte någon enskild punkt i alla fall.. | |
| Inte för att vara sån, men om det blev så varmt så att du var nästintill invalidiserad i 2 dagar kanske du skulle ta upp det med BMW istället för att låta oss gissa ;). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.