|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gt fontläpp sänkt andra fälgar angeleyes sportsystem och sänkning är vad som behövs på en M3 E36 enligt mig. SECOND PLACE FIRST LOOSER |
|
|
mixim: Tack för länkarna! BMW E36 Strålkastare H1, intressant... Det kan väl aldrig vara BMW original va? Vad menar de med fram till 1994? Menar de utseendet eller att de inte passar senare årsmodeller? |
|
|
Orginalkvalité skall det vara på dem, dock inte med stansade BMW nummer nej. Angående om de passar eller inte är jag inte säker på. Jag tror det! Maila butiken på info(at)stylingshopen.com De vet nog! |
|
|
E36:or har H1 på halvljus men det skiljer på fabrikat av strålkastare. Bosch och ZKW. Nyare eftermarknadsstrålkastare såsom FK Automotive / Depo brukar ha H7 på halvljus ///M. Pedersen |
|
|
Ett par baklampor är aldrig fel Länk |
|
|
Bonivart, personligen tycker jag det är helt fel haha, Orginal M3 m Vita blinkers är så bra det blir =) |
|
|
Jag gillar också orginal-stuket på M3 E36. Skulle nångång villja ha en M3 Sedan i absolut orginal-skick. |
|
|
Min M3 kittade 325a. Saknas dock GT-splitters på bilden och Facelift njurarna. Länk Allt jag skulle vilja ha mer är den lilla M5 e39 läppen på bagageluckan alternativt GT-vingen. Annars är den komplett i mina ögon. Vad tycks? |
|
| Snygg bil. Jag är bara lite allergisk mot ögonlock. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.