|
|
|
|---|---|
|
Undrar om någon har anlitat powerchip för mappning av er bil? Undrar vad ni tyckte om mappningen, effektökningen? Det har ett steg 2 mappning till min 330D som ger 235hk 500Nm skulle vara kul att testa, de flesta andra chip/boxar m.m. ger inte lika mycket effekt. | |
|
Ang. andra boxar, Har tittat på en dansk sida där 204 hk org. får 257 hk och 517 Nm, 184 hk org får 232hk och 491 Nm. Lågt pris dessutom, har funderingar själv på att köpa deras. Länk |
|
|
Det verkade inte dumt de! =) Bra priser! Någon som köpt box från detta företag? |
|
|
billigt är inte alltid bra.. Men med tanke på att min bil funkar klockrent med billig box så kan man väll säga att billigt kan ibland vara okej. Jag skall iallafall plocka bort min box i vinter och köra utan.. Känns inte som att den ökade effekten behövs när man ändå får frenetiskt blinkande från DSC lampan när det är halt ute.. //amullo |
|
| det ser bra ut tycker jag, nästan för bra för att stämma har någon provat deras box eller?? | |
|
Har kört med powerchip till min 330d i 1,5 år nu fungerar kanon. Stor skillnad mot en 330d med box iaf. Ingen svartrök, jämn gång, snabbb respons osv. Kört med stufe 2 som ger 235hk 500(+)nm. Rekomenderas verkligen.. |
|
|
Jag har funderat på Stufe 2 med. Men vad gäller för Stufe 2? Pratade med Powerchip, sa att han inte ville mappa med Stufe 2 för alla bilar före han prata med mig personligen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.