AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.079

Dörrlister stulna

ka
68
kavve
X3 20dA -16 Spacegrå
Att det ska vara så svårt att låta bli andras grejer.. Var inne på Coop Forum Johannelund idag i ca 45 min och när jag kommer ut så ser jag att dörrlisterna på förar och passagerar sidan är bort.a . I och med att det är en 523 med Mpkt så var det M märket de var ute etfer....Synd att eller kanske tur att man inte såg dom som gjorde det, vet inte riktigt hur jag skulle reagera.
sk
135
skorpionking
540ia Touring -99
Helt otroligt!!
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Att folk snor dörrlister är helt sjukt! Och om dom bara var ute efter M emblemen är det ännu värre för såna kan man ju köpa lösa för en hundring. Visst blir det inte som original M lister men är man av typen som snor lister skiter man väl i det....

Min bil
Länk
ka
68
kavve
X3 20dA -16 Spacegrå
Märkligt det här... Ringde BMW idag och kollade priset på nya lister 295:- st för bilar med Mpkt fanns t o m hemma så jag hämtar dom imorrn...
kr
106
krizter
540ia-97
I bland har man tur. Lycka till och hoppas typerna stoppas om det blir en nästa gång.

MVH Krizter
Visa användare
11
Finnman
528IA Touring-00
Sånt blir man ju vaaaansinnig på...det var ju bra,som sagt att du inte stötte på dom på parkeringen,det hade kanske slutat med en tanläkarnota för deras ´del,hahaha,men tur att listorna inte var så dyra,men att man skall ha larm på alla skruvar osv på bilen är ju heelt ooootroligt!!/Sami
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.