|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej! Har ni kollat denna film Länk? Så grymt det skulle vara och åka med? Sicken tokkontroll han har :) /Samuel | |
|
Hyffsad koll på läget... ___ //Ulf |
|
|
Grym körning, inte första gången han sitter bakom ratten! Mvh //Peter |
|
| Vilken körningen helt outstanding | |
|
Shit...tokkontroll var ordet... :))) / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den killen är en mästare bakom ratten(särskilt i Subarun). Tidigare mästare i rally i USA,och även med en hel del tokiga stunts och rekord som meriter med sin Impreza. Mvh Patrik |
|
Dra mig baklänges, den killen åker jag gärna med! Förutsättning är helsponsring av Pirelli, det har gått åt mycket gummi för att nå den kompetensen! Mvh, Per-Magnus |
|
| Grym kille är de inte han som hoppar nåt så jävulskt i nån skidbacke med en impreza också? | |
|
Jo, samma kille! M3 E30Länk |
|
|
Fy fan, de va bland de skickligaste jag sett! Man kan ju inte säga annat än att man är en riktig looser bakom ratten när man ser sånt här! |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
"Fy fan, de va bland de skickligaste jag sett! Man kan ju inte säga annat än att man är en riktig looser bakom ratten när man ser sånt här! Tala för dig själv du! *asg* Mvh Patrik |
|
Av Subaru-stollar från USA går snart tretton på dussinet, Travis Pastrana, som satte första dubblevolten på cross samt BMX-ikonen Dave Mirra kör också Subaru med framgång. Ken Block flyger; Länk The way we see the problem is the problem. |
|
|
M635: De va de jag gjorde :) Hurvida du gör om dedär eller ännu bättre vet jag ingt om. |
|
|
Hittade ytterligare en film med RSEPEKT! Länk ///Micke Min cabrio Länk |
|
| Respekt var ordet, man får gushud när man tittar sådana duktiga förare. | |
|
Finns även ett klipp när han "duttar" killen på segway, vildhjärnor med mycket dollars. Länk Computers are useless. They can only give you answers. |
|
| Bah, sånt gör jag med min 360GLT på parkeringen med ögonbindel... sen vaknar jag med morgonstånd. | |
|
undrar om man skulle klara av att åka med.... helsponsring av Pirelli skrev någon, men jag skulle nog vilja ha helsponsring av ngt kalsong-företag.. Respekt. Skulle vara kul att få provköra bilen, men det skulle man väl heller inte klara av :P Det är alltid gratis ost i råttfällan... |
|
|
Top Gear har gjort ett reportage om honom och "Captain Slow" fick åka med !!! Se filmen här: Länk |
|
|
Nu har Ken Block gjort sin fjärde GymKhana-film Denna gång inne på Universal Studios Back-lot område Länk |
|
|
Ken Block rules! Förövrigt körde han WRC bla här i Sverige i vintras. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.