|
|
|
|---|---|
|
Hade tänkt plocka bort allt va nivåreglering heter dvs. rör,slangar,regulator,ackumulator mm. Min tanke är då att plugga anslutningen vid pumpen (11) Länk men vart går returen från regulatorn (8)? Måste ju plugga där också? Mvh | |
| som jag fattat det måste det vara en slinga? | |
|
Har sett nån tråd om detta... Mvh |
|
| har tatt bort alla rör nu. ska dra ett bromsrör istället så de blir en slinga. | |
|
Hur gick det sen med att plugga systemet |
|
| drog bara ett bromsrör emellan så det blir en slinga. har funkat fint | |
|
På själva nivåreglerventilen Länk nummer 6 dem två nedersta på den då ? Bytte du dämparna direkt med då , tror nämligen att det är min tryckklocka som börjat läcka så ut till dem får det ju inte komma någon pentosin olja... Mvh Nikke |
|
| nej det var fram vid motorn. tror ja hade ett bromsrör på 20cm. har plockat bort allt som har med nivåregleringen att göra | |
|
Okej ...Men måste man byta dämparna i samband med borttagandet , någon då som har koll på vad det är för stötdämpare+fjädrar man ska sätta dit ?? tack för svaret Brojne.... Mvh Nikke |
|
|
Passar dämpare och fjäder som eg ska vara till touring utan nivåreglering , det måste det väl göra , fram är ju inget problem men blev lite osäker på bak !? Mvh Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.