AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.164

Köpa 520 e60 för 115"?

m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
En kompis ska sälja sin 520 -04 som är sv-såld och har gått runt 15000 mil.
Jag skulle få ta den för 115000:- med en skada på framskärmen.
Ingår gör 19" M-fälgar och en lös skinninr han köpt men som aldrig
monterats i. Silvermet lack. Xenon och klima är väl det enda utöver standard utrustning i den. Manuell låda. Kan det va ett bra köp tror ni?
Det låter som ett kanonklipp
we
2.310
weeeman
X5 4,4 -01
Länk
Ger en fingervisning. Beror på skadan också naturligtvis, men jag hade nog handlat.

530dA -01 Touring
Ápropå en av annonserna på länken: Varför undanber han sig TV4? Vad har jag missat? Finns det en såpa som heter: BMW söker ägare?

Göran

FWD - Nej tack!
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Billigaste E60 ligger ju på 145' så det ger dig gott om utrymme att laga skadan för.

gorth: Ibland ringer TV4 upp och försöker ragga annonsörer till sin text-tv försäljning. De är väldigt tjatiga tydligen.

//Lövet
Visa användare
652
gorth
530dA -01 Touring
OK. Tack! Annars kunde det ju vara kul med ett program om en M3 0ch 10 förväntansfulla spekulanter, som får tävla om att behandla pärlan bäst.

Göran

FWD - Nej tack!
m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
Ja jag är ju sugen... Har ju just köpt en alpina b.10 men en e60 är ju kul på sitt sätt. Skadan rätt stor ( som en hand ungefär) så skärmen lär bytas. Dax för service är det också. Men men, kanske ska jag vara fräck och bjuda 100 så kanske man får tillbaka pengarna i vår när alpinan ska fram!
Ah
613
Ahab
320d Xdrive 2011
offtopic men, är inte det här med tv4 säljarna ett ganska gammalt problem nu. Jag har då inte blivit besvärad de senaste åren, jag menar med internet så är det lite som att sälja snö i Sibirien. Eller är jag snett ute nu?
Vem sitter och bläddrar text-tv idag?

Hur var det här då?
Ahab; Jag retar mig också på alla de som nämner "TV4" i sina annonser - jag har för mig att det var minst tre år sedan TV4 hade den tjänsten överhuvudtagen (dvs. annonsering för privatpersoner)...
Btw, m-julle, så tycker jag att du ska slå till. Iofs. trist motor men till det priset är det svårt att klaga på motorn...
cr
3.938
crille82
Mercedes C 200d -19
1302 LS Cab -72
BMW F750GS -19
A3 1.8T -99
T-Roc Cabriolet -20
TV4 fick för flera år sedan en dom emot sig för att de ringde och raggade annonsörer, kostade flera mille i skadestånd...
m-
375
m-julle
320ci-05
A6 avant quattro-06
Cheva van -96
Jo visst är det ju så att jag gärna haft större motor men som sagt: för det priset kan man ju känna hur man trivs med en e60 och senare byta upp sej.
545:an är ett mål, ska bara ha en sådan innan jag dör :). Är det någon som vill köpa 520:n för 115" av mej i vår så slår jag till nu haha!
Visa användare
450
Stocktrader
Z3 3,0 Roadster -01
MB GLC Coupe AMG -17
VW Golf tdi -13
Betalar du 115k ska det nog inte va några problem att få igen pengarna till våren...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.