|
|
|
|---|---|
|
letar efter en csl liknande spoiler till bakluckan. se länk!! Länk nån som vet var man kan få tag på denna i sverige? mvh | |
|
köp en csllucka i stället ...påbyggnader ser bara för jävliga ut.... ex här Länk |
|
| Kan bara instämma med bois | |
|
Jag tycker faktiskt att den är läker som d länkar till! Förutsatt att passformen är bra. Själv har jag en OEM CSL Bagagelucka. Och bukar alltid förespråka OEM, men den där såg bra ut enligt mig. Dock vet jag inte vem som kan tänkas sälja denna men mitt förslag blir att googla! |
|
| Håller helt med ! ska det vara nåt så ska det vara CSL lucka . Har en själv och det ser riktigt fett ut =) | |
|
här är en kille som verkar supernöjd med modbargains lucka + bilder av installation m.m. Länk |
|
| Även jag tycker att det är bättre med hela "CSL" bakluckan men om du definitivt vill ha bara spoilern så tex härifrån kan du köpa Länk Varning dock att vissa påstår att den inte passar "helt perfekt".... | |
|
till alla er som skrivit att ni tycker orginal csl luckan är snyggast så håller jag med men jag har en cab och har inte hittat någon som passar cab så därför letar jag efter bara spoilern så om ni vet någon som säljer en sån. gärna isverige så är ni välkommna att skriva. Forelli: tack för posten. exakt en sån jag menar! men dock ingen svensk sida. får väll leta vidare! mvh |
|
| Vorsteiner lär igen har producerat en liten mängd av sina V-CSL bakluckor till Cabrion Länk | |
| mjo men man ska hitta någon som säljer dom också!! | |
|
håller med dom flesta ang oem CSL luckan men vill man vara lite annorlunda titta på Strassentech CF lip spoiler "don't imitate, innovate!" |
|
| p-car: den va riktigt snygg faktiskt. har du nån aning om det finns att få tag på i sverige? mvh | |
|
tyvärr måste man importera, försöker lite mer på allvar hitta någon i europa som kan leverera till vår/sommar '09, förutsatt jag fortf har bilen kvar ;) "don't imitate, innovate!" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.