|
|
|
|---|---|
| har jag skitit i de blå skåpet...fick hem mina oneblock till bilen i dag och kom på att svensksålda bilar är ju lyset kopplat till tändningen och import till lysvredet.. kommer de kunna gå att koppla in de ändå eller måste man ändra mycke eller går det inte överhuvudtaget...(jag har import) mvh green | |
| Skippa oneblock...Ser bara billigt ut :/ | |
| klockrent svar på min fråga.. | |
|
Jag har visserligen en 530, men när jag bytte infodisplay kopplade BMW-teknikerna om ljuset till halvljusautomatik. Borde gå på din också, utan vidare problem. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Förstår inte exakt vad du menar, men ett par oneblock kommer väl fungera precis på samma sätt som dina nuvarande strålkastare? Spelar ingen roll om du har halvljusautomatik eller inte. __________ |
|
| ska vara ärlig och säga att jag inte kollat kopplingarna i bilen p.g.a att den står ett par km hemmifrån.. så de jag undrade var ju mest om de är samma kopplingar.. men man kan hoppas att de funkar | |
|
Hårdvaran är väl densamma oavsett direktimport eller ej. Sverigeanpassningen handlar ju om mjukvara. Göran FWD - Nej tack! |
|
|
Länk /Gunnar /Santorinblå 530iAT |
|
| var som tur inte så krabbigt.. men tackar för svaren ändå.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.