|
|
|
|---|---|
|
Vad tror ni om denna ? Länk Jag tycker den ser bra ut, synd på ljus tyginredning och ingen sportratt, Vad kan det kosta att byta ratt och stolar ? 14 000 mil är lagom för en 00a. runt 2000 mil om året. Vad säger ni, gör man bort sig om man handlar? är det något i utrustnings väg som denna inte har som är nödvändigt? Mvh Oscar. | |
|
Den är privatimporterad fast det kanske inte är nått hinder. Träligt med en bil utan multifunktionsratten. |
|
|
I rubriken "Måste bort" + sista i annonsen "diskuteras vid snabb affär" Den där bilen går at få ner ett antal tusen lappar till...tror inte det är några problem med att ge ett bud på 50 tusen. Är bilen som den verkar enligt bild och text så är det en bra affär för 50 tusen.. |
|
|
323 E46 med 4 dörrar såldes aldrig ny i Sverige, så är man ute efter just denna modell är det privatimporterat som gäller. Håller med om att det är synd att multiratten saknas. Trevliga saker som halvskinn/helskinn och sportstolar är ganska ovanligt på äldre E46 så vill man ha mer utrustning kan det vara vettigt att kika på 328:or istället. |
|
|
Ok, tack för svar. står och väger emellan e36 och e46 kanske bättre att köpa en välutrustad och fin e36 istället?, har runt 50 att lägga ut... 323 motorn är redan given om man ser till effek/försäkrings kostnad. |
|
| Har ägt både E36 och E46 och med tanke på hur billiga E46or är idag hade jag valt en sådan framför E36 alla dagar i veckan. Hade nog spetsat in mig på en 323Ci dvs coupen som fortfarande är snygg. Går att få tag på sv-sålda eller fina importerade för 60-70kkr. Den känns MYCKET modernare än E36 och är det också. E36 är sämre på alla punkter och att köpa en sådan för 50-60kkr är vansinne. Men det är som sagt min subjektiva åsikt... | |
| Okej, ja e36an kom ju 91 så den är lite outdated. hittar ingen e46 på blocket som är 100%ig. | |
|
Den har den enkla stereon men det är ju ett bra pris hursomhelst. |
|
|
Tror jag skiter i den e46an. vill ha sportstolar och mörk inredning.... vad säger ni om den här e36an? Länk 5 ägare import 04, det svider lite men annars ser den okej ut. kanske går att göra lite mer på priset, vad säger ni om den? Mvh |
|
|
Jag skulle satsa på en E46:a, det är en mycket modernare bil med en helt annan komfort. |
|
|
tycker priset kan pressas ner lite på den. eller fortsätta spana, finns nyare och finare för 50 tusen cirkus. Jag själv har en kärlek till E36or, men dom är ju omoderna än E46orna. Men äldre E46 bruka kunna ha lite bardomsproblem. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.