|
|
|
|---|---|
|
Fan nu är man ju audi ägare, inget ont med de för S3 är jäkligt kul på vintern, specielt med haldex uppgradering :) men vad är de för folk som hänger på Nordicaudi, man får fan aldrig svar på inlägen, sammt att de är typ 2st som läser igenom de på en vecka, inte mycket aktivitet där inte. Tycker autopower knäcker alla andra forum, för här hjälper man verkligen varandra, och allt skitsnack om att de är mycket skit snack om andra bilar och ner klankande håller jag inte med om. Nä till våren så är de jag som skaffar mig en M i gen och den här gången blir de nog en Z3M coupe tror ja :) tycker dom är så ball och har länge drömt om en. MVH Fricke Hejssssss | |
|
Intelligenta reflektioner från en syndare:)) Jag beklagar djupt att Ni må vara tvungen att genomlida den kalla årstiden i ett sådant kallt och omänskligt forum. Kanhända dock att Ni kunna spridra prima AP-ljus på andra platser utav ofrälse och diverse virtuella "hedningahängarplatser". Vem som helst vet ju att var BMW bygges medelst en själ. Z3 äro sannerligen en finsmakarvagn, speciellt i coupeversionen. Balanserat ovanlig och tillika smått unik. Vi väntar eder åter och ser fram emot eder återkomst! Asken |
|
|
Fricke: Har själv hängt lite på nordicaudi när vi hade en A3a som bil. Som du säger så får man aldrig svar där.. mycket dålig aktivitet på den sidan. Använd dig av övriga-modeller här på AP så får du svar snabbare nordicaudi :) // Mvh. Daniel |
|
|
Okej de var betrygande att höra. Satt här hema och tyckte lite synd om mig nu och nästan fälde en tår, när jag mindes mina tillbaka blikar här på autopower :) Vi skall åter ses mina väner ;) Hejssssss |
|
|
Köp tillbaka den då :) Länk |
|
Filip_J |
Vad är det som behöver fixas till på den då? |
|
Ja där var den ju, och det är mit kort jag tog hemma hos svärmor. Men jag sålde den för mindre än begärt pris där, och vad som behöver fixas på den har jag ingen aning om? tomgången var ju lite konstig på den när jag ägde den, men har fåt för mig i efterhand att de kan ha varit LMM, fast jag köpte en sådan till den, men den var ju begangnad från skroten, och hade rullat 9000mil någonting. Annars byte jag fan ut allt på den bilen i givar väg, sö hör med han vad som är tokigt med den? han fick ju även med ett RnB chip till den, men de stog de inget om i anonsen? Har en hel del kviton i kvar här hema till den bilen, men han ville inte ha dom? Hejssssss |
|
|
Va? Hur kan man inte ta emot kvitton på vad som är gjord med det bil man köper?!! Obegripligt för mig! M3 E30Länk |
|
|
Ja jag vet inte jag heller, i och för sig är de kviton på massa givare och diverse men ändå? Hejssssss |
|
|
Vilket pucko... det spelar väl ingen roll vad det är för kvitton. Riktiga "dokumentationsfetichister" sparar t.o.m bensinkvitton och för körjournal. All dokumentation är intressant. Fricke: Du är välkommen här med eller utan BMW :-) fast hellre med naturligtvis;-) vacker förare ska ha vacker bil:)Länk |
|
|
Audi= 4 nollor i grillen och en bakom ratten:) Fricke... köp nu en BMW och känn dig som en i gänget:) Jag sparar ALLT nästan i kvittoväg. Inte bränslekvitton men allt utom det. Skulle aldrig tacka nej till sånt när jag köper bil... Knas typ de måste va.. Dokumentation kan man inte få för mkt av! |
|
pg_ice |
se det possitivt du saknar GTn det hade ju varit värre om du inte gjort det ;) |
| Japp samma här spara allt jag också, förutom bensin kviton, men i bland känns de lite overkil, när man spar kviton från glödlamps byten :) men man gört ändå ha ha :) | |
|
Har hängt en hel del på NA forum. Har tidagere ägt i princip alla bilar i hela Audi´s S-program fram till -96.. När det gäller de gamla kvalitetsbilarna så får man ofta snabba och vettiga svar. Jag har löst ett antal problem snabbt o smidigt med hjälp av det forumet. Jag kör idag BMW men Audi gjorde grymma bilar i mitten på 90-talet! Då låg BMW klart efter. RS2 an är mycket snabb och driftsäker..Tyvärr slutade dom med sin fina turbo 5:a och detaljkvaliten blev också sämre. En välvårdad S6 sedan från 1996 med full utrustning är svårslagen i komfort och kvalitetskänsla än idag. Knappar, reglage etc. är i en precision som BMW aldrig har varit ens i närheten av. Det är nu på senare år när BMW har börjat göra fina turbodieslar som dom har börjat få en vettig motorkaraktär:-) Så sluta snacka skit om andra bilmärken! På NA är det inte lika mycket skitsnack iaf. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.