|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som känner till en seriös BMW mekaniker i Sthlm som inte pungslår en som BMW`s egna verkstäder konstant gör. Min bil är helt underbar men nu har AC´n börjat ge i från sig ett fågelläte,antagligen ett lager. Sen verkar framvagnen va orak, speciellt på vänster sida samt ett än så länge litet klonk när jag lägger i backen när bilen är varm. Väntar nervöst på svar . Nybakad. | |
| JWR (Jürgen Weise Racing) på Tyresö, eller Bil & Motorteknik i Huddinge. För info. ang. dessa eller andra, anv. sökfunktionen ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.