|
|
|
|---|---|
|
Hallå! Jag har en fråga ang bmw:s stöldskydd. Det ligger till så här att en arbetskamrat till mig blev bestulen på sin bil. Detta va en 540 -00. Den blev stulen för ca 1,5 år sedan och ´hans försäkringsbolag vägrar att betala ut något pga att dessa bilar går inte att stjäla säger dom. Försäkringsbolaget är stämt och en förlikning via tingsrätten är genomförd, men dom ger sig inte. Dom vidhåller att det inte går att stjäla en 540. Både jag, ägaren och advokaten tycker detta verkar lite konstigt. Hade varit en helt annan sak att FB hade hävdat att dom inte går att starta eller liknande... Så nu har jag tagit på mig att söka lite på nätet ang detta och behöver er hjälp. Vill ha all info ang stöldskyddet och om någon vet om det kanske till och med går att starta ändå?? Hjälp kan tas här eller via pm. Framkommer det något av vikt så kommer detta att skrivas ut och lämnas till advokaten. | |
|
Söker även efter statistik ang stulna/aterfunna bmw 540 98-04:or. Glömde skriva att det är ganska bråttom men info ang detta. Tack på förhand //Micke |
|
| Kan inget om stöldskyddet men det är mysko att de säljer stöldförsäkringar på bilar som inte går att stjäla. | |
|
Fb snackar skit. Här finns kul prylar för den händige tjuven Länk /Johan Riktiga män kör sedan, fjollorna åker kombi. |
|
|
Tackar för detta. Någon mer som känner till något? All hjälp är bra just nu. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.