|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hallå Är det någon som vet något om en stulen M3 som stals i september 2008 i Älmhults Kommun. REG.NR SEU604 BMW M3 Chassinummer WBSBL91010JP76854 Färg LGRÅ | |
|
Trist! Tråkigt att folk inte kan skilja på mitt och ditt! Hoppas bilen inte hittas i förfärligt skick el hoppas att bilen hittas intakt utan skador osv. |
|
|
Jepp, trist att höra. Hur stals bilen? // Mvh. Daniel |
|
|
Hur kan man snå e en sån bil utan nyckel? Fattar inte hur dem gör... Tycker riktigt synd om dej. Hoppas du får tillbaka den. /KristianT |
|
Filip_J |
Riktigt tråkigt om det är din bil som är stulen, är det din ANDRA ///M-bil som försvinner? Du skrev nämligen det här 2005: Någon som vet något om denna bilen eller stölden. Rätt info kan belönas. Regnr: SPE670 Färg: LBLÅ Fabrikat: BMW M5 Årsmodell: Fordonsslag: PB Chassinummer: WBSDE91010GJ15180 Upplysningar: |
|
Grym otur om samma kille får 2 bilar stulna. Bilarna behöver ju inte vara nyckelkörda, det går ju att släpa upp bilen på trailer av något slag om det är hyfsat ostört även om det inte är så vanligt. /Micke Länk |
|
|
Hej och tack för ert engagemang. Nu kan man tro att jag blir av med mina bilar men så är det inte. Jag hjälper till att leta upp stulna bilar och vad det gäller M5:an som jag sökte efter 2005 så har den nyligen dykt upp i Balkan och är tagen i beslag där. Aktuell M3:a är enligt uppgift stulen med nyckel. Bilar med moderna "immo" försvinner inte hur som helst. Här handlar det om mitt och ditt, helt riktigt. Vi får se vad som händer.......... |
|
| He He fnbe.....Oj, EN M-bil 2005 o nu EN M-bil 2008........du verkar inte översölad med arbete precis om du nu jobbar med o jaga stulna bilar.......:-) | |
| Pedda, ja du ett par hundra bilar om året blir det ju *s* så det finns att göra.. | |
|
Han skriver ju att han hjälper till att leta upp stulna bilar.... Och det kanske inte är en M-bil eller BMW verenda gång heller....... Hoppas du hittar den till slut!! M.V.H Dennis |
|
| Dennis har fattat detta helt rätt........ | |
|
Intressant jobb! Är du egen företagare? Bra betalt? Jobbar du åt försäkringsbolag? Berätta gärna mer om jobbet då det verkar spännande... There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
| Varför är ni otrevliga? | |
|
Jag fattar heller inte grejen? Helt vanlig fråga kräver inget svar och definitivt inte ett otrevligt svar. Jag hade själv varit tacksam i fall någon kunde bistå med information i fall bilen blivit nickad. Åk före du så väntar jag på dig där. |
|
|
OT jag vet, men: Vem har varit otrevlig??? Nån i staff som raderat inlägg, eller? /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
e30cabbe, bra fråga! Ser inte heller vem som är otrevlig! M3 E30Länk |
|
| Det var väl Peddan som var ironisk, kul med engagemang. Ös på. | |
| Det utlovas största diskretion och det går utmärkt att vara anonym om man har seriösa tips att lämna, så tveka inte. De finns så många här ute som vet så mycket men inte vill eller vågar säga något. Ska vi låta slöddret ta över och låta de ärliga få betala för de oärliga? | |
| Vilken karossmodell ? | |
|
Saxat fr vägverket: Regnr: SEU604 Fabrikat: BMW M3 Färg: LGRÅ Fordonsslag: PB Fordonsår: 2001 Fordonsslagsklass: I Chassinummer: Typgodkännandenummer: e1*98/14*0150*00 Typgodkännandedatum: 2000-06-09 Senaste EU-regbevis del 2: 2007-05-10 Handelsbeteckning: Upplysningar: Fordonet stulet Fordonsdata Fordonsstatus: I trafik (2008-03-14) Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Ja Antal ägare: 11 Yrkesmässig trafik: Nej Fordonet tillverkat: Producentansvarig: I trafik första gången i Sverige: 2001-03-29 I trafik första gången i utlandet: 2001-03-02 Det borde alltså va en E46, eller? /Magnus Bostongurkan: Länk |
|
|
Denna kärran är det. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.