|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är ångande ny tjej på detta forum och skulle vilja samla på mig lite åsikter från hängivna BMW-fantaster som gärna mekar bil i ur och skur. Jag tänkte köpa lite bra kvalitetsverktyg till mig själv förvisso, men kanske framförallt till min pojkvän som de fakto står för det mesta vad gäller meka med vår gemensamma och trogna 525:a av 1995 års modell. Det är inte alltid man får lov att stoppa fingrarna under motorhuven, men när det väl händer vill man ju vara väl utrustad... Jag är dock lite trött på alla svordomar och flygande verktyg varje gång något ska bytas ut eller monteras så jag tänkte höra med er som har bättre erfarenhet än jag vilka verktyg som är av bäst kvalitet och hållbarast samt användarvänligast för alla typer av årstider? Tips på märken eller om det är något speciellt som man bara inte kan vara utan välkomnas varmt! I ett eventuellt inlägg vore det bra om personen ifråga kunde specifiera vad som utmärker verktygen i fråga. Hoppas det är ok att diskutera sådana saker utan att det ses som smygreklam... Tack för hjälpen! :) | |
|
Hej och välkommen! Hittade en gammal tråd som jag hade i bakhuvudet där det diskuterats bra verktyg för hemmaskruvaren: Länk |
|
|
Åh vad bra! Tack så hemskt mycket! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.