|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
fastEddie: Jag är uppe i 103 mil och jag tar det lugnt under inkörningen så jag har ej varit över 4500 varv. |
|
| Clubsport, din karaktärsstyrka är asketisk. | |
|
fastEddie: Det är inget för veklingar, det medges... Det är rätt jobbigt att behöva kliva av just när det blir som roligast. Men den stora prövningen blir ju när sommardäcken åker på! |
|
|
Lånar tråden, Ngn som testat BMW Performance Växelstegsförkortning? Värt beställa till ny 335? Undrar även om det går att ersätta kromlister på sidorutor med svarta lister (m-sportpaketen levereras med detta?) finns detta som tillbehör hos Bmw? Länk "BMW Performance Växelstegsförkortning Den förkortning av växelstegen som finns för BMW Performance förkortar växelvägarna med ca 25 %. Detta innebär ännu mer precis, direkt och snabb växling för en helt ny körkänsla. För BMW 335i, 330i. Pris från 2 120,00 kr. " |
|
|
¨Grelle¨ hej, blåtand kostar ca 7-8 tusen om jag inte minns fel men tar man det med ngt paket så blir det lite billigare. Ja, det fungerar suveränt för den man pratar med också. Du kan inte jämföra detta med ett ¨handsfree¨ du får med på köpet, bara känslan att ha mobilen i fickan o sätta sig i bilen och köra iväg, den kopplar upp automatiskt varje gång man behöver inte tänka på att koppla upp mm. Mvh |
|
|
Passo222, Okej, låter som ett trevligt tillbehör men jag tycker än 8000kr är en del pengar för ett telefontillbehör. Sen vilket paket skulle detta vara rabatterat i? Inget jag såg när jag var mer insatt i paketen till E91. Meile, det heter Individual högglans shadowline. Kostar ca 5000kr tror jag, men som du skrev så ingår det i M-sport. Mvh Johan |
|
|
Grelle: Sry, var in o kolla, fel av mig ingår inte i ngt pkt men man är tvungen att ha radio proffessional, kostar 8´ Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.