|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
Grattis till bilen! Blir avis på dig! Men dock förstår jag inte detta "rökar paketet" Det är väl ingen som röker i sin BMW... Varför inte förvaringspaketet??? Föresten, köpte du bilen av Pär? En mycket trevlig säljare på Novation! MVH Less is More |
|
| Rökarpaket = Extra 12voltsuttag. Inte direkt askkoppen som är fin ;) | |
| grattis .. nu när dem sägs ha lös turbolagget är 335:an en riktigt grym bil.. riktigt bra prestanda :D | |
| Man kan inte va så känslig. | |
|
andreas_r: Förvaringspaketet har jag med, ville åt 12v uttaget. Pär var nog den jag pratade med om den begagnade 335i E92:an men den hade ett kraftig vindbrus från högerdörren så det blev ingen affär där. Bilen köptes på M-Bilar istället. |
|
|
fastEddie: Nä, jag får ju in riktig 09:a..! ;o) |
|
|
Leverans blir det vecka 05. Struntar i BMWs stöldlarm. Har tittat lite på CarGards larm, jag vill ha lite extrafunktioner som GSM-modul så att man får ett sms när nått händer med bilen samt att man kan spärra bilens funktioner via sms. GPS-modul som gör att man kan se bilens position via nätet. 4000 för grundlarmet samt 3000 kr per modul. Ska höra med If om man får nån rabatt om man har GPS-modul installerat. |
|
Buspelle |
Clubsport: Du får rabatt hos If om spårsändaren/larmet är kopplat till larmcentral. If har sin egen spårsändare; Tracker, som du får till halva priset; ca 4000 kr, samt 3 års fritt abonemang för kopplingen till larmcentral. Detta är dock enbart en spårsändare så du får inte de övriga funktioner du är ute efter. |
|
Jag har exact de grejerna i min nya 335D, valde till grått skinn och svarta induvidial lister. -Comfort acces, kunde jag varit utan. + Helljusass + Pdc fram och bak + Navigatorn och idrive är super super. Resultatet är mkt snyggt och sobert Har kört 300 mil och bilen imponerar! Lycka till! /Fredrick //Fredrick |
|
|
Buspelle: Ok, det var bra att veta. Sålänge dom inte lagrar några hastigheter dvs... |
|
|
Fredrick_B: I-Drive saknar jag att jag inte tog med. Comfort Acces har jag länge velat ha men det är många som är missnöjda med den så jag avstår. Sitter och räknar om jag ska ta med nått mer, har en dryg vecka på mig att göra ändringar. |
|
|
Tråkigt besked idag, bilen kommer inte att tillverkas i januari som det har sagts. Sverige har ingen kvot kvar för 330/335 i januari. Hoppet står till att få överta nån av Danmarks platser. Går inte det så kommer min bil tillverkas i februari, det suger rejält! Antar att det ska pumpas ut mängder av 320d motorer.. Dax att börja fundera på vad man ska kräva för kompensation... |
|
|
Äntligen dags att åka och hämta kärran..! Trevligt väder fick man också, snöfall! Sista gången jag byter bil i mars kan jag säga. Dax att montera av shadowline bakljusena på 330:n sen blir det 40 mil med 335:an innan dagen är slut... |
|
|
Grattis! Valde du till iDrive till sist? BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Sim: Tackar. Nej det blev ingen I-Drive jag offrade den när jag uppgraderade till 335. Det får bli I-Drive på nästa BMW. Nån som vet om dom har slopat tre-blinkningen? Min blinkar bara en gång, och jag har ju ingen I-Drive och ställa in det på. |
|
|
Tre blinkning går att ställa in med blinkerspaken,via displayen mellan hastighet och varvmätare. |
|
|
hp28z: Tack, såg att det fanns en massa nya andra inställningsmöjligheter i diplayen. |
|
|
Intrycken halvvägs på dagens 40 mila tripp. Bilen går fantastiskt fint på vägen mjukt o fint över ojämnheter, mycket bättre än 325 o 330:n. Listerna känns lite trista. Blir kolfiberlister istället till sommaren. |
|
|
Hjärtligt grattis Clubsport till 335:an! Glädjande att du fick den till sist! Många trevliga mil, jag har snart 900 mil sen oktober. Går under litern blandad körning(om min fru kör) annars 10.5 l 100 km. |
|
|
fastEddie: Tackar så mycket! 44 mil på mätaren nu och den går bättre än alla förväntningar jag hade. Blev lite paff när jag lyfte på bagagerumsmattan, det var inte mycket förvaringsutrymme där inte... Bortskämd med 325 o 330:ans djupa balja som man är. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.