|
|
|
|---|---|
hatter |
Hej Köpte mig en 740 idag. En 95:a som verkar fin och ärlig, men man vet aldrig. Den är svensksåld. Men en sak undrar jag över. Systemet är på tyska men vill ha det på engelska, telefonen är på svenska men kortet funkar inte, eller ja hade ett litet simkort och tejpa på de stora men de funkar inte. Är den så känslig? Eller kan telefonen vara lite kass? Tips och så är alltid kul o få. Hoppas man blir lika nöjd med e38an som e30ian varit ... :) |
|
Hej! Byta språk måste du göra hos BMW. Vissa moderna simkort funkar inte i läsaren under luren. Har du provat att sätta det i mottagarens kortläsare i skuffen? mvh. Lasse ## Köra BMW 7'a, det är livskvalité ## |
|
| Ifall du har navi så går det att byta språk på inställningar, annars tror jag att du måste till BMW för att ändra språket i systemet. Det finns två kortläsare till telefonen i bilen, tror den ena är för 3 volts kort och den andra för 5 volt. Den andra kortläsaren finns i bagaget i en liten lucka till vänster. | |
| Ser att joblock hann skriva före mej :) | |
hatter |
Tack nu funkar telefonen men som ni sa så kan ja nog inte ändra i systemet. Konstigt nog så visas de i huvudenheten på svenska för min telefon ... jaja ... körde en sväng nu på morgonen ... behövde ju mjölk ;) hehe ... vilken goding! nu ska ja bara bli av med den tredje bilen ... hondan ... som vi köpte ny för 2 månader sen ... stabiiilt |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.