|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
Måste fråga hur har dragit kablen från kontaktmotorvärmaren åp era 6:or? Det sitter ju grenrör ovanför ju och man vill ju inte att kabeln skadas av värmen! Jag drog den rakt uppåt mot värmeskölden somm sitter där och sdan bakom värmeskölden men undrar nu om det är ändå kanske fel väg att dra den igenom. Tror nämligen att grenrören allstrar för mycket värme och att värmeskölden inte klarar av att hålla värmen borta från kablen. Några tips? MvH Bmw 4-ever |
|
|
Tjaa. bra forum det här. Jag skulle också behöva ett mail ang. denna montering. Borde inte detta läggas upp som meckartips? Tack på förhand. /Tommy |
|
| 525Silver, skriv din E-mail i ett inlägg istället, jag är inte poweruser så jag har tydligen inte tillgång till alla funktioner... | |
| Tack för mailet Schiklgruber. | |
| Hade dock velat ha lite mer beskrivning på montering av själva värmaren. Men tack för instruktionen. | |
|
Jag skulle också gärna vilja ha ett mail. =) uggla_hallsberg@hotmail.com |
|
|
Hej. Kan någon fixa så denna kommer upp som mektips? Maila instruktionen till: maila@autopower.se Själv hade jag bedömt svårigheten till: 3 Tid till 4 timmar. Verktyg: vanliga verktyg: insexnycklar, stripes, skruvmejslar. (Jag kan inte själv lägga upp den för min gamla dator gick sönder och instruktionen försvann) Tack /Tommy |
|
|
Skulle oxå vilja ha mailet :) lindbergern@hotmail.com |
|
|
Hallå där! Skulle även jag kunna få den aktuella guiden mailad till mig? Ian_c@comhem.se. Tack på förhand! /Ian |
|
|
Är oxå på väg att installera motorvärmare , vore kanon om jag oxå kunde få guiden. turbofritte@yahoo.se |
|
|
Ni har fått mail! Och det här blir visst mitt 1000:e inlägg - Hurra! ___ Min bil: Länk |
|
happygrus |
Hej Jag vill gärna också ha ett mail till christian.heinonen@gmail.com Tack. |
|
Du har mail! ___ Min bil: Länk |
|
|
Tar gärna ett mail angående denna guide porfyren36@gmail.com |
|
|
Skulle gärna vilja ha en beskrivning med.. andreas.bergstrom83@gmail.com |
|
|
Tar gärna emot denna guide också. Kanske fungerar för E38 också :) jonas@dalhems.com |
|
|
Jag skulle också vilja ha en beskrivning. sko2000@hotmail.com |
|
|
Och jag också :-P jakhul-6@student.ltu.se |
|
|
jag hänger väl på här när det ändå har kommit upp... min mail: hak.t@telia.com tack på förhand |
|
| Jag hjälper till lite , skickar vidare till alla ovanstående ! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.