|
Sida 1 av 5
|
|
|---|---|
| Jag ska montera motorvärmare och grenledningssats på e-39 touring, men hittar inget bra ställe att dra in kabeln till kupen. Det finns några länkar på forumet men dom verkar inte funka. Vore tacksam om nån har lite tips eller bilder | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Du tar bort kupefilterboxen på passagerarsidan, där under sitter elektronicboxen, du får plocka bort locket insexskruv. I botten på elektronicboxen finns genomgångar i plast till kupen som du borrar hål på lämplig genomgång.. Brukar sedan finnas ett hål i plasten under handsfacket som man kan dra igenom kablen och borra dit strömuttaget i. OBS borra INTE i torpedplasten på sidorna av handsfacket /forutrymmet!! In i elektronicboxen i motorrummet brukar vara lämpligt bredvid där motor/tändningskablaget går ut, brukar gå att holka ur en öppning bredvid denna. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Om jag får din mailadress så har jag en mycket bra beskrivning med bilder i Word-format. ______________________________ Min bil: Länk |
|
|
pbengtss: skickade P.post till dig! MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Pbengtss: Tackar o bugar. Min mail. wall5@telia.com | |
| Pbengtss: Tackar o bugar. Min mail: mikael.aronsson@bahnhof.se | |
|
Nu har ni alla fått mail! ______________________________ Min bil: Länk |
|
|
Men kan man skicka .doc till hotmail? Har för mig att det inte går... Om ni inte får något mail - tala om i så fall och berätta om ni kan ta emot zip, rar eller pdf istället. ______________________________ Min bil: Länk |
|
| Det gick bra! Tack | |
|
Kan någon vänlig själ maila mig också? erik.b.hedlund@gmail.com |
|
|
Tackar! Jag lägger upp den här så finns den tillhands Länk __________ |
|
|
Nu blir det ett brott mot lagen om upphovsrätt eftersom jag själv har inte skrivit all text och jag har inte tagit bilderna. Och det står ingenstans vem som gjort det och det finns inget godkännande heller... |
|
| Undo | |
|
-> pbengtss, du har powerpost! ________________ Jag är inte så här snygg i verkligheten, det är min bil som gör det! |
|
|
ratata: Du har mail! ______________________________ Min bil: Länk |
|
| Skulle vara tacksam om du kunde skicka till mig också: jhoony@gmail.com | |
|
Jhoony har också mail! ______________________________ Min bil: Länk |
|
| Tar gärna ett mail också om du forfaradne har tid och lust? | |
|
Hmm, mailen kanske du skulle ha också ;-) christofer.berggrensnabelagmail.com |
|
|
Tar gärna emot ett mail jag med om någon är snäll! boulejohan@telia.com MVH JIKen |
|
|
Ni har mail. ______________________________ Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.