|
|
|
|---|---|
|
Länk SYND | |
| jo det var synd, den ser grymt fet och snygg ut. | |
| mycket tråkigt. detta är ju vad bmw länge har saknat. skit samma om den hade blivit svindyr. den hade behövts! | |
Transocean |
"mycket tråkigt. detta är ju vad bmw länge har saknat. skit samma om den hade blivit svindyr. den hade behövts!" Vem behöver en sån? Vad med X6? Är väl bättre att BMW slutar med alla X-modeller och annat skit typ 1-serien och fortsätter endast med 3, 5, och 7 serien. |
| hade varit en riktig image-höjjare .. synd att dem inte tänker tillverka | |
| x6 är jag ganska tveksam till. den hade jag inte nämnt. x-modellerna i allmänhet är sådär. däremot 1-serien är fin särskilt coupén. som sagt de hade behövt den. de har inte haft något motsvarande sedan e9 csl och m1. | |
|
Stora bilar som den klarar jag mig gärna utan! Vad jag vill se är en R8/Gallardo-utmanare. |
|
| jo. denna var väl lite väl lyxinriktad och lite stor men ändå i rätt inriktning. | |
| Kör igång med M1-konceptet istället BMW! :) | |
| Först M8 och nu CS........ | |
|
Ingen större förlust. Precis som andra så tycker jag att det är dags med en M1 efterföljare, något som matchar Audi R8. Jag kan inte se poängen med slagskeppet CS - 7-serie är fett nog. Och bort med X-bilarna. Jag har aldrig tyckt om SUVarna, inte ens de med rondellen. Vorsprung durch freude am fahren |
|
|
Tråkigt att läsa och höra. Det kunde varit nya 7-serie enligt mig. MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
|
Den snyggaste BMW:n genom tiderna var det länge sedan den producerades: Länk Mats BMW CS #5847 |
|
|
Jag vill ha en Pick-up! Så jag slipper köra VW på jobb ;-) ...och nej. Ingen ombyggd E30! :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.