AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
3.295

E38 på Blocket med mustig vinge...

Sida 2 av 2
I UF of A kallar man ofta kärror med dylik utstyrsel för "shopping carts"...och ja, det ser ju nästan ut som en kundvagn med handtaget där bak :-p
alain
ja ok då! volvo 850
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Visa användare
194
Jonne_racer
Bmw 550iAM -06
Sheckheft:
För det priset brukar dom se ut så där. Alla bilar är inte pedantskötta.
Visa användare
194
Jonne_racer
Bmw 550iAM -06
Sen vad folk tycker är fint eller inte är upp till var och en.
Förvisso är skönhet subjektivt men i min värld uppfyller inte den här snubben normen för "fräscht". Jag har skapligt många fördomar och en är att ägaren till denna svårt sargade akterspegel har en väteperoxiderad flickvän och närmaste vännen har spelat bort studiebidraget på nätpoker...? =))

Som tur är (för oss alla) är Svea rikes land fritt för åsikter, religon och fordonsvård... och allting är relativt.

The way we see the problem is the problem.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jag skola gissa att problematiken i dagens samhälle i jämförelse med för bara 10-20 år sedan äro att det växer fram en helt ny generation unga(Svea Rikes framtid) där huvuddelen utav tiden haver varit baserad vid elektroniska apparater och hjälpmedel. Det såsom kanhända avsaknas då äro en känsla för att nyttja penna, ritbord, passare samt linjal. Det äro ock ett hantverk som bygger "fingerspitzgefühl". Det är väl inte så svårförklarligt att om en ung intelligent herre spelar lite TV-spel och ser en bil som ser ut medelst en plåthjulgran med regnbågssyndrom(min ärliga fördom) och låter som ett prima ånglok bliva förebilden även såsom förstabil?

Samtliga original uppskattar ju original. Tillika så äro ju var ung man medelst förvridna skönhetsideal ock en potentiell originalist eller?:)
Mvh
Asken
Den bilen var till salu för 25kkr för någon månad sedan. Då obesiktigad och utan vingen, såldes av en bakgårdshandlare som inte direkt gav någe förtroendegivande intryck. Provkörde den då, och den gick ok, dåliga skivor fram samt att många lister saknades eller låg i bagageluckan. Handlaren som sålde den då sa att det inte var något prutande då han minsan betalat 20kkr för den. Tackade för mig åkte därifrån och tänkte att 15kkr hade han kanske pröjsat. Kollade runt lite och det visade sig att han mycket rikitgt hade betalat 15,5kkr för den :) Länk
Undrar hur exonen ljus lyser?

MVH Stenis
Jo
1.142
Jojje81
740ia -96 19"
325Ci M-paket
blått?

Mvh Jojje
Minst lika tjusig som den rosafärgade penselstrukna Skoda jag såg i Rödby Hamn efter Roskilde Festivalen med en hemsnickrad vinge i spontat 1"x4" plank ,för många år sedan. Denna 740 har nästan lika stort underhållningsvärde, men sannolikt också det enda värde den besitter. Men att roa sin omgivning kan vara nog så ädelt./ Köp vingar för pengarna!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.