|
|
|
|---|---|
|
Har ni kvar era originalfjädrar bak i bra skick, så vill jag köpa dem omgående. Hittar inte originalfjädrar till touringen BAK. BMW skulle ha en miljard för dessa... | |
Deliq |
Har tänkt att byta bak på min touring snart, men jag har inte kollat priset än. Vad skulle de ha för dina ?? M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
| Jag tror det skulle ha över 1000 kr styck. Han måste ha knarkat, reservdelsförsäljaren på BMW Solna... | |
Deliq |
Kanske sätter sådana priser för att slippa fylla lagerhyllorna med "nischprodukter". ;-) Nä, det borde finnas billigare leverantörer, ska kolla bland leveratörerna i länkarna här på sidan i stället. M V H // Deliq *** Tids nog är allt för sent *** |
|
Dubbelkollade med BMW, de skulle ha 1800 spänn för båda. Beställningsvara från Tyskland. Bildelsimporten hade inte, men kanske kunde skaka fram från Lesjöfors. |
|
hedlund |
jaaa.... Jag ska oxo ha tag på en hel uppsättning fjädrar.. Vill inte åka sänkt mera nu!! Kanske nån som vill byta????? Den är rejält låg nu... /david Varför åka med en liten motor som suger, när man kan åka en diesel6a med stressfläkt.......... |
jannebmw |
är det jobbigt o köra med sänkta fjädrar på touringrn tar det i konstat? är ute efter nya fjädrar till min hur mycket har ni sänkt era bilar? vill typ ha 25 bak 40 fram! |
| På vilket sätt skiljer bak fjädrana på touring mot en valig E30? Om det fungerar med cabens bak fjädrar kan ni få de bak fjädrarna av mig mot post kostnaden. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.