|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har bekymmer med min automatlåda i min 530 d 02 , den fungerar bara att backa med, läger man i drive händer ingenting har testat alla möjliga lägen och scenarion men fanskapet går bara bakåt hoppas någon vet nåt och kan hjälpa mig har sökt två kvällar nu men hittar ingen bra info om detta varken på det här forumet eller andra MVH Robin | |
| Din låda har väl gett upp har för mig backen är det enda som vill gå om lådan ger upp ..och det finns inga delar till denna GM låda utan det är ny låda som gäller eller söka på skrotar... | |
| lamellpaket eller planetväxel som pajjat i lådan, och jo det finns grejjer att köpa. | |
| Går det inte att renovera en GM låda? | |
| OK Edström, tack, dit inlägg hann in precis före mitt | |
| Och när började det att säljas delar till GM lådan den har vart spärrad del tidigare... | |
|
Länk Länk Länk Länk |
|
|
Tack för svaren.... kollade oljan och det var inge skit i den men den var väldigt svart, låter kanske som lamellerna då kanske efter läsande på detta forum. nu är det inge problem längre eftersom firman jag köpt bilen på tagit på sig allt och fixar till bilen.... MVH Robin |
|
| jag jobbar med en som renoverar aut lådor och han säger det finns delar till GM lådorna, MEN det har inte funnits. | |
|
Jodå, lådan har skickats till en firma och det skulle inte vara några bekymmer att fixa den..... När jag ändå är igång och skriver kan jag ju alltid fråga... vad ni säger om att kcr chippa bilen med automat????? många har skrivit att lådan inte håller MVH Robin |
|
|
det ska du inte behöva vara rädd för att göra, den håller. en sak jag vet man kan göra på GM lådan är att det går stoppa i fler lameller = Tål högre vrid. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.