|
|
|
|---|---|
|
Hej! änu en sådan fråga... Men kanske någon har ett svar. Har googlat och sökt på forumet några dagar, men best info fanns på Intravee hemsidan. Dock har jag en fundering än. Jag har en MID med enkel CD, dock en Low OBC, dvs ingen BC knapp på min MID. Enlight Intravee hemsidan, är det Low OBC utan BC/Tele knapp. Länk Bilen är E39 -00, men enlight bilden är det "Basic MID with no BC (Board Computer button) for Low OBC, Pre Match 1997" Pre 1997? Sedan står det "In addition to the head unit there are two types of instrument cluster, High OBC and Low OBC. The high OBC is capable of displaying text, the Low OBS is not." Betyder det att varken Ice Link eller Intravee kan visa text/ID3 taggar? Tack för svar! | |
|
Glömde det, i fall Low OBC inte kan visa taggar, kan jag bara byta till en MID med BC knapp? Behöver inte funktioner från stora datorn, bara taggar. |
|
|
Jag tror att alla MID:ar kan visa taggar. Så här ser en basic MID i en E39 med Low OBC ut: Länk Denna MID är eftermonterad. Det satt en IRIS innan, alltså den modellen som har dubbla knapprader under displayen. Den var däremot inte kapabel att visa taggar. |
|
|
Härligt att höra! Tack för hjälpen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.