|
Sida 3 av 5
|
|
|---|---|
|
Finns en ny tråd med alla felkoder på som jag lagt upp idag Snö... Kul! Dags att ta ut Thunderkissen 1140cc |
|
| hej har du lust att skicka en lista till mig på en e36 325ia -92 till gizzmo123@hotmail.com tack på förhand | |
|
Hejsan, om du kunde skicka en lista till 525i -01 E39 sedan vore jag tacksam. highlander5@hotmail.com |
|
|
Hallå! Om du kunde skica en lista till mig med vore det kanonbra:-) 728 -95-09 e38 krister.svensson@afconsult.com Mvh Bocke |
|
|
Hej, Vore också otroligt tacksam om du sände över lista till en 525i-01 E39 sedan. zoltan.szasz@engineeringpartner.se eller zoltan_szasz@hotmail.com Mvh, Zoltan Mvh: Zoltan |
|
|
hej skulle vilja ha felkoder till bmw 328 i automat touring -00 mail:sijo82@spray.se |
|
|
Jag skulle vara tacksam för felkoder till en e39 528 -96 automat sedan Mvh Henrik Benza1@hotmail.com |
|
| Jag skulle gärna vilja ha en lista på min mail sippo_l@hotmail.com till en 528i -97 e39. | |
|
Skulle vara tacksam för en lista felkoder till min bil E36 -98 328 cab o auto. Mail: so.stenungsund@telia.com Vänligen- Stefan |
|
|
tar väldigt gärna en lista till 540IAT -95 E34 om det finns möjlighet. Erikjanss@hotmail.com MVH BMW,för dig som älskar att skruva |
|
Peter.71 |
Hej Patrick.D. Jag undrar om du kan maila mig en felkodslista på min bil en 325iA touring 2003 (E46)? Peterochcamilla@hotmail.com Mvh Peter |
|
Hej patrick Jag undrar om du kan maila över en lista till mig på en bmw e39 528 98års John.rex@comhem.se Mvh John Länk |
|
|
Hello Patrick Tar tacksamt emot felkodslista Bmw E39 540 iat -99 (Touring) Har du även elschema till denna Komplett vore jag väldigt tacksam porfyren36@gmail.com mvh hasse |
|
|
patrick.D Jag undrar om du kan skicka en lista till mig bmw e39 540 i 97Års mvh john Mvh John Länk |
|
|
Patrik, många önskningar blir det. Jag ställer mig i kö och hoppas på tur :) 320D E90 x-drive 2010. tord@famlindner.net MVH Tord |
|
|
Hej jag skulle bli jätte glad om jag också kunde få en lista till min bil :-) Bmw 530i Touring -93 Peter |
|
|
Kan du skicka en lista till mig!! Bmw 520i 94 m50 kalin_amg@hotmail.com |
|
|
Tjena! En felkodslista till 3 modeller om det går bra. 123d Coupe -08 325d Touring-08 320d Touring-09 mr.aleks79@gmail.com TACK!! :) |
|
|
Jag fick detta fel värde idag: 68 knacksensor (status) 84 Okänd felkod 79 Ospecificerad felkod 51 Tändspole Bmw 520 94, e34, m50 Jag försår inget av dessa, vad det är? var de finnas? fixas? BILEN är svårtstartad, jävligt svårtstartad i månader, en lång lista på bytta saker som kan skrivas här OM det önskas. |
|
| Skicka gärna en felkodslista på 540 iaT -99 till poweredbyhemi@hotmail.com | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.