|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
|
HaSSO : Detta e verkstads program,, men jag lägger gärna ut det.. blir väldigt många sidor bara |
|
|
Tackar för mailet! Kan vara bra att ha i framtiden! MVH JIKen |
|
|
Funkade formatet? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Det som egentligen är mera intressant är ju övriga bilspecifikakoder. på de andra systemen i bilen, är ju lite knivigare att få tag på. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Vad tänker du på? ABS AC Krockkuddar o dyligt? Har dom också samt elsystem kopplings schema med tillhörande info samt värden på allt annat |
|
|
Från 1959-2008 alla de vanligaste bilmärken o modeller |
|
|
Formatet xps är ju inte det smidigaste! Spara i pdf till nästa som vill ha......! Är det autodata du använder? MVH JIKen |
|
|
Japp |
|
|
Vilken version? |
|
|
3,16 |
|
| Hej Patrik D. Jag ska göra större genomgång av bilen nu när jag ställer av den, skulle du kunna maila mig en lista till en 740iA-97 vin kod.DK62939 modell kod. BW000000. Tackar på förhand risto.manninen@comhem.se | |
|
Nu ska du ha det på din mail. Mvh Patrick |
|
|
Tar gärna en lista i ett mail då till E36 -97 316i Compact och e36 -96 320i Touring mailen: smajly@clippern.se |
|
|
Smajly: Nu har du det på mailen Mvh Patrick |
|
|
Tackar .. |
|
|
va bra! kan du skicka till mig också? E34 525i -92 :) fred_1988@hotmail.com |
|
|
MrFred: Nu har du det på mailen Mvh Patrick |
|
|
Kan du inte dela ut det på Piratbay? Mvh: Zoltan |
|
|
Nja dom som är intresserad av felkoder skickar jag gärna till utan större fördröjning. Försöker va så snabb som möjligt . tror det funkar bra så Mvh Patrick |
|
|
Glöm ej att ange modell samt årgång på er BMW så ni får rätt lista Mvh Patrick Snö... Kul! Dags att ta ut Thunderkissen 1140cc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.