|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Gurr: Var kom de höga förväntningarna ifrån? Den första filmen eller ? :) Jesperado: Du har så väldigt rätt. Bitte, benutzen Sie die Suchfunktion. Bruka sökfunktionen först fråga sen. BMWCS Syd #05392 |
|
|
min kompis åkte 6,58 med en svart/gul volvo 745. det är fort. Min bil letar ny ägare, kika på länken: Länk |
|
| Körde snabbare en M5Touring på knutan i master-starter!!!!!!! Tyvärr ingen tidtagning,men rätt imponerande för ett budgetbygge.Är det nån som vet hur snabb M5-an(340Hk)är från 0-100Km/t och 0-201m? | |
|
BMWiggen: Jag körde i från en lätt trimmad M5'a på Arken med min iS maskin å då körde jag som bäst på 9,22 @ 130km/h. //Ticco www.ticco.com |
|
| jag körde 9.89 med min 323ci 00 på 201 | |
|
Cannonball: Hur mycket gatubil är det kvar av den då! (Jag vet vilken det är) //Ticco www.ticco.com |
|
|
Hej. Jag var på Kinnekulle i somras och körde ifrån alla (utom 2) Saabar, Volvoar, Oplar på deras träff! :)) Jag fick smyga igång på 1000 rpm på 1:an, för att spara lite på kopplingen samt att jag fick problem med att bakhjulen studsade. Det hände även vid växling till 2:an. Min tid blev 9,03s och ca 145km/h med dessa bedrövliga starter. 30-profilsdäck är ju inte direkt det bästa för strippen.... Men, det var många som tittade på mitt skattemärke :D :D Mvh Thomas PS. Skall försöka få till en sida i galleriet så småningom DS. |
|
| BMWH5: Är det 4.7liters V8 i din 540i Hartge..? Har en video(inspelat från en tysk TV-kanal) med en sån bil...j-ligt fet bil och underbart avgasljud i den kärran! :) | |
|
Petri: Japp, det är en sådan. 350 hk / 500 Nm => den går mycket bra, minst lika bra som en M5 har jag hört. Har inte fått tillfälle att prova ännu. Åtminstone upp till 250. M5:an kanske har lite högre topphastighet pga 50 hk extra, om spärren är borta. Min toppar 280. Mvh Thomas |
|
|
BMWH5>> Misstänker att det är din bil som står i startgroparna på följande bild: Länk Mvh TD04 |
|
|
Kolla på [url]Länk för att jämföra 201m-tider. (Klicka på RESULTAT -> Märkesranking) Där finns en massa tider samlade för de bilar som kört på olika Blackrace runt om i landet... P.S. 9.904 är en ganska bra tid. Det är bara några tiondelar långsammare än min diesel-Seat... D.S. :-) www.bytbil.com www.jirhall.com |
|
|
Länken ska vara: Länk Är lite ovan vid detta forum, därför blev det fel i förra inlägget... www.bytbil.com www.jirhall.com |
|
| Jag har en 323:a som jag bytt motorn till en 2.8 l m52 motor efter ett ras, ferrita system och inget mer.. 9.4 blankt på blackrace.. helt ok eller? | |
|
8,95 med 20 ' som var slut. Nu sitter det nya på men nu är det vinter, så vi får se vad det blir till våren. hade' " Varför bara ha 1 st, när man kan ha 2 st" Macc |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.