|
|
|
|---|---|
|
Så fort jag stänger av bilen tappar klockan inställningarna o visar bara --:-- Bilen är en 523 Touring 2006 Datum o allt annat funkar. Har även haft bilen stående med batteriladdare på o den tappar ändå minnet? Nån som vet om det finns nåt typ extra batteri till klockan eller annat tips? | |
| Har du inte garanti kvar på en -07? | |
| Eftersom han själv skriver att det är en -06:a och i sidan så står det att det är en -07:a så har han antagligen tagit ut den sent 2006 och fick en -07:a.. Det är väl 12 månaders garanti som gäller, eller har jag fel för mig? | |
| Ingen garanti. Bilen är en 523 06. Garantin är 24 månader o bilen är typ 30 månader | |
|
Om din bil nu är "typ" 30 månader så skulle jag kontakta min BMW verkstad. I mitt fall skulle de på min bil åtgärda det utan att ens ifrågasätta om detta problem uppstod. NoFear, kör med insidan.`oo00oo´ |
|
|
"Om din bil nu är "typ" 30 månader så skulle jag kontakta min BMW verkstad. I mitt fall skulle de på min bil åtgärda det utan att ens ifrågasätta om detta problem uppstod." Då vet man direkt att du inte bor i Skåne, idioterna på Förenade Bil skulle inte ersätta något gratis... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.