|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| Clubsport tack,det är noterat | |
Buspelle |
Sorry, men hur man ens kan tänka tanken att skruva på dessa helt fruktansvärt fula plastbitar på en fin bil och dessutom betala för det är för mig helt obegripligt. |
|
Busputte: Tur att det är frivilligt då så du slipper! ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
| prylarna till coupen borde val komma med faceliften eller?? | |
|
bmw_jerry: Frontspoilern kostar 9600 till E90. |
|
| Tycker kittet ser bra ut förutom frontspoilern som sabbar E90:ins halvfula utseende till ännu fulare IRL.. Annars tycker jag att Performance produkterna har bra kvalitetskänsla som jag har köpt.. Funderar på att nästa inköp ska bli kolfiberdiffusorn bak för 9000:) , fjäderbensstaget, frontsplittarna, och mocka innlägg i ratten.. Till den nätta summan av 18.500:- för lite lull-lull som inte höjer prestnadan nämnvärt, utan mest höjjer ens egna tillfredställese för en stund :) | |
| Länk tiktigt snygg men kostar nog en hel delom man ska ha allt | |
|
Jag har beställt en hel del performance delar. ska bli kul att se hur dessa ser ut i verkligheten. Mitt mål är att få till en av Svedalas grymmaste Touring, och snabbaste:D //Stefan |
|
| StefanL: vad är det du beställt ?? | |
| StefanL-style: Länk | |
|
Helt sjukt vad mycket bilder det var. Tack! Så snyggt det är utan rails. Jag har beställt följande: Nya fälgar BBS 19" black Pedalställ Instegslister Vxl knopp Handbroms Aerodynamikpaket Letar efter nytt Avg-system //Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.