|
|
|
|---|---|
|
Har en e46 -02 touring med original inredning i tyg som jag har tröttnat på, dom är fräscha men i TYG , vill ha skinn och jag har haft utkik både här och på blocket men det har inte kommit upp något på säkert 6mån tid och jag har haft stenkoll , finns det några andra ställen att leta på eller andra metoder så att man kan hitta en skinninredning? ugge | |
|
Hej Ugge, www.laga.nu! Satt själv i samma sits som dig för ett par veckor sedan, eftersom jag själv hade tyginredning i min E46 -04. Hittade ett företag i Uppsala på www.laga.nu som hade dels en svart skinninredning (sport/mekaniska) -som jag köpte, samt även en beige med elektriska. Priset är 4000kr (+frakt 795:-). Beställde mitt en fredag och på måndag eftermiddag kom posten med inredningen. Allt fungerade makalöst bra och inredningen är i jättebra skick! Rekommenderas varmt! I annat fall finns www.returbilen.se, men där får du själv demontera. Var där och tittade innan jag beställde min, men det kändes mest sunkigt. Man kan ju dock ha tur.... Lycka till! Hejs! |
|
|
Kanon ! ska kolla upp det med det samma . ugge |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.