|
|
|
|---|---|
|
Kan var kul att se vad ni har hittat på för skoj med motorn och i väghållning? Eller vad ni planerar/har på gång. =) Själv är min nyligen inköpt men det fanns redan en shortshifter och luftfilter. Nästa steg för mig är chip, sportavgas och bättre luftfilter och sänkning. (Dock efter jag är klar med hojen). (Är det någon som kör bana med sin hyfsat aktivt?) Mvh Olof | |
|
Jag har en fyra in en av mina, du kan ju kolla här vad som är gjort Länk Säg till när du vill ha hjälp med motorkonverteringen, så kör vi igång :) |
|
|
NPe: Haha dagens bästa svar. Det är nog inte alla som är lika ambitiösa som dig. Hade jag bara följande: Tid, kunskap och lite pengar över så skulle jag ge mig på något liknande, jag skulle dock slänga i en Northstar eller LS1 i min. Mvh Henrik |
|
| Oerhört arbete du måste ha lagt ner på dessa bilar, men det blev också väldigt bra. Kul att se! | |
|
Soda, kan man tänka sig :) Jag har av en händelse en ny Northstar LH2 i molekyler på motorbänken hemma i lekrummet. Byggs om för att tåla lite laddtryck ;) Detta skall sedan paras ihop med en rörchassi Z3 och Corvette C5 hjulupphängningar, det kommer bli spännande.............och jobbigt, pust ;) |
|
|
Orättvist ;) Mvh Henrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.