AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.890

någon som varit o titta på denna m5a e39 i s-holm?

ja är intreserad av denna m5a men tycker det är för bra för att vara sant har pratat med killen o han verkar inte så pigg på bli av med den..ska dock åka titta på den till helgen,..

Länk

har fått lite bilder på den o den ser bra mycket finare ut en anonnsbilden..

Ja
11.288
Janne T
523i-97
M5-99
Alfa Romeo 156 2,0 TS-98

Tja...du kan läsa lite om bilen(främst prisfunderingar) i "försäkring o värdering" längre ner på denna sida..

Vet annars ingenting om bilen ifråga..

Mvh Janne.
tänkte om nån varit o provat den,enligt ägarn så är allt bra som vanos,koppling,lamm... 16:9 navi på en 99 är lite jobb o byta
ja får åka o titta helt enket bor 40 mil ifrån s-holm..

såg att den fanns med här på autopower..

ma
313
magnat
M5 E60 sedan 2005
Det som går att utläsa är ju att den är sänkt och säkerligen väldigt stötig...endel kanske tycker det är skönt :(o) .
1000 mil på 5 år ...varför? fattar inte det helt enkelt har man en så fin bil använder man den väl?

"It's furious to be fast!"
Powerbiffen:
Har M5-suget kommit tillbaka=)? Den ser fin ut den där men varför inte satsa på en från -01 så slipper du byta navi och får en nice ratt också? Fälgar och fjädrar finns det alltid att köpa till, bökigare att ändra annat i bilen.

magnat:
Jag har inte åkt mer än 300 mil sista året med min M3:a, det beror ju lite på om man har fler bilar, jag åker 2-3000 mil i andra bilar på ett år men jag förstår lite hur du tänker.

/Micke

Länk
ma
313
magnat
M5 E60 sedan 2005
Ok, så kan det ju oxå vara, att man har flera bilar..

Men hans bil hade väl den stora navigatorn?
men den lilla ratten..

Min M5:a 00:a har den stora navigatorn vilket funkar utmärkt bra!
Den har även den stora mjukare skönare ratten, vilket är en stor skillnad måste jag säga! Bara ratten kostar ca 4000:- begagnad..10000 ny.

"It's furious to be fast!"
Du
13
DuceBigalow
E39 M5 -01
ägt bilen i 5ÅR o kört den knappt 1000mil? wow hur lyckas han det lyckas jag inte med iallafall
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Vad är det för stor och liten ratt ni pratar om? Jag vet att det kom en ny ratt från modellår 2001 men den är ju knappast större än den gamla? Jag skulle vilja påstå att rattdiametern är nästintill identisk (ca 385mm), däremot är rattkransen på den nyare ratten något tjockare samt att den är betydligt snyggare.

Har själv uppgraderat ratten i min 530.

___
//Ulf
micke169:
ja faktsikt saknar ja den gammla modellen(e39) ja har nyss sålt min e60 m5 svart 05a..tyckte de va för mycket pengar i en bil sen va man orolig hela tiden då du står ute med en halv miljon.. skiljer inte så mycket i presstanda från en e39 så ja kan tänka mig en sån igen!:)

såg att de va 8 ägare på denna m5a killen har ägt den i 5år de är 7 ägare på 4 år.. hmm men behöver inte betyda nått..
sänkningen o fälgarna gör hela bilen tycker jag hoppas den e lika skön o köra bara..

Vad är det som är för bra för att vara sant med min bil?
Motor och drivlina går perfekt.
Dom första bilderna tog jag med en annan kamera. Bilderna som jag mejlade till dig tog jag med en annan kamera.
"Magnat" Bilen är INTE jätte stötig.

Bara för att vissa har haft otur med sina motorer så betyder det inte att alla har det.
Ägaren innan mig kanske bytte vanos eller lmm,det vet jag inte.

Och varför jag kört "bara 1000mil på 5 år orkar jag inte förklara tyvärr.

"powerbiffen" Du säger att du ska kolla på min bil under helgen.Du kan väl kolla med mig först om jag ens är hemma.:)

Riktigt snygg e39 m5 tycker jag. Jag har blivit lite småsugen, även fast jag helst kör automat...
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Det är väl inget konstige med att köra lite! Själv har jag kört ca 2600 mil på 7 år med min M3:a! Kombinationen flera bilar, barn hus och heltids jobb minskar tiden för att köra med M3:an radikalt! Det kanske är liknande sits för Farre? Ring och hör med honom om ni är intresserad av bilen!

M3 E30Länk
Tack Abbe =)

Länk
En sak till. Att jag inte verkar vara pigg på att bli av med den???
Om folk bjuder mellan 100-120000kr och jag säger nej.Betyder det då att jag inte är pigg på bli av med den?

M5 E39: Länk
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Bilen är iaf riktigt snygg med de hjulen och sänkningen!
Ma
263
MagnusSa
BMW M3 SMG II -04
Pinsamt för powerbiffen *v*

Snygg m5a btw
Farre-mannen:
ja har aldrig diskuetrat priset med dig då måste ha kastat ihop mig med nån annan som skambjudit på din m5a!!!
ja respekterar folk som lagt ner tid o pengar på sina bilar o
tycker de priset du satt är helt rimligt ja sålde min m5a e39 18700mil imbort nu i juni för 155 000kr...

hade ingen taklucka på min såg att din också saknar det:(

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.