|
|
|
|---|---|
|
har en 320i touring -95.. skulle behöva en ny klump måste det vara från en likadan bil eller är det andra som passar? Och vad är det för utväxling på den som jag har? vilka årsmodeller passar? igentligen så spelar det väl ingen roll med utväxlingen eller? huvudsaken den går att få dit eller?? | |
|
Länk Utväxling: 3.45:1 och 168-huset, samma upp till 9-96 tydligen. Vet inte om det större huset från de starkare modellerna passar men det är väl troligt att de gör det. ///BMW - Was sonst! |
|
| Du har utväxling 38:11 (3,45) om du har manuell låda Länk. Du kan söka på andra modeller av E36-karossen. Tänk på att det kan skilja mellan touring-sedan och manuell och aut. | |
|
tack så mycket för svaren... har letat nu några dagar efter en men verkar inte finnas nån som har suttit på en touring...några tips? |
|
|
på en 323i är ju utväx 2,93 tror jag och jag hade ju 3,45 vad blir det för skillnad om jag sätter på den med 2,93? |
|
|
Du får en högre utväxling. Lägre varv och tröttare acceleration. Prova att leta på Bildelsbasen.se och Laga.se (om du inte gjort det). Många av landets större bilskrotar är anslutna till dessa sidor. |
|
|
jätte bra sida föresten om bmw som du länkade anders... har hittat några på laga.se med samma utväxling men det är ju inte från nån touring... tycker ju att alla med e36 karossen borde passa eller vad tror du? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.